سفر به باغ وحش صفادشت، رویارویی بادنیای جالب حیوانات از فاصله نزدیک

ملارد(پانا)- یکی از زیباترین تجربه‌های ممکن برای افراد عاشق حیات وحش و حیوانات می‌تواند تماشای گونه‌های مختلف حیوانات و تماشای بازی، غذا خوردن و حتی خوابیدن آنها باشد.

کد مطلب: ۱۱۷۲۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
سفر به باغ وحش صفادشت، رویارویی بادنیای جالب حیوانات از فاصله نزدیک

باغ وحش صفادشت که در شهرستان ملارد واقع شده از باغ‌وحش‌های استان تهران بوده که در حدود ۵۰ کیلومتری غرب این استان قرار گرفته است. این باغ‌وحش بر روی زمینی ۵ هکتاری بنا شده و وسعت و گوناگونی جانوری فوق‌العاده‌ای دارد به طوری که در حال حاضر ۸۰۰ جانور از یکصد گونه حیوانی مختلف در این مکان وجود دارند.

چندین گونه نادر و کمیاب جانوری نیز در اینجا نگهداری می‌شوند که از جمله آنها می‌توان به شیر آفریقایی، ببر بنگال، مار آناکوندا، مار پیتون، اسب فلابلا، کوسه ماهی و زرافه آفریقایی که به تازگی به باغ‌وحش آورده شده است، اشاره کرد.

همچنین پرندگان زیبا و کم‌نظیری همچون قرقاول طلایی بلژیکی، طاووس، قرقاول نر امریکایی، قوی اشکی، مرغ و خروس لهستانی و لاری نیز در این باغ‌وحش زندگی می‌کنند که فضایی متنوع را برای بازدید کنندگان باغ وحش صفادشت ملارد فراهم کرده‌اند.

ساعت بازدید باغ وحش صفادشت در طول سال از ساعت ده صبح تا هشت شب به روی علاقه‌مندان باز است. پیشنهاد می‌شود درصورت امکان در ساعات خنک شبانه‌روز، که حیوانات بیدار هستند، به با‌غ‌وحش‌ها مراجعه کنید تا از بازدید خود نهایت لذت را ببرید.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار