با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

سه هزار میلیارد ریال به حوزه سد‌های کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت

یاسوج (پانا) - سه هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال از سوی وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی به حوزه سد‌ها و راه‌های در دست ساخت کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داده شد.

کد مطلب: ۱۱۷۲۷۲۲
لینک کوتاه کپی شد
سه هزار میلیارد ریال به حوزه سد‌های  کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد در شهر زلزله زده سی سخت اظهار کرد: زمین لرزه شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا با مشارکت مطلوب مدیران اجرایی و نهاد‌های دولتی کهگیلویه و بویراحمد به طور هوشمندانه و مدبرانه مدیریت شد.

غلامرضا پناه افزود: تصمیم گیری مناسب از سوی دولت در کمترین زمان ممکن گرفته شد و اقدام‌ها و فعا لیت‌هایی ارزنده نیز در شهر زلزله زده سی سخت انجام شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: ۲۱ هزار پُرس غذای گرم از سوی مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بین مردم شهر زلزله زده سی سخت تهیه و برخی کالا‌های مورد نیاز از قبیل چادر، پتو، هیتربرقی و اقلام خوراکی بین آنان توزیع شد.
پناه عنوان کرد: تاکنون افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال انواع کالا به همت مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه احتماعی به سوی شهر زلزله زده سی سخت گسیل یافته و همگی آن‌ها نیز توزیع شده است.

وی ادامه داد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمادگی دارد به خانواده‌های زیر پوشش بهزیستی که در زلزله شهر سی سخت آسیب دیده اند ۲۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه با نرخ سود چهار درصد پرداخت کند.
پناه گفت: مبالغی کمک بلاعوض و تسهیلات قرض الحسنه نیز برای بازنشستگان شهر زلزله زده سی سخت در نظر گرفته شده که اعداد و ارقام دقیق آن پس از تعیین میزان خسارت‌های وارده به آنان مشخص و اعلام می‌شود.
وی بیان کرد: بیمارستان‌های در حال ساخت شهر‌های یاسوج، گچساران و دهدشت تا پایان دولت دوازدهم به اتمام رسیده و پلی کلینیک‌های کهگیلویه و بویراحمد نیز ارتقا می‌یابند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار