در پیام تبریکی به مناسبت سال نو؛

قالیباف: نمایندگان برداشتن موانع تولید را اولویت خود می‌دانند

تهران (پانا) - رئیس مجلس با صدور پیامی ضمن تبریک سال نو به ملت ایران، تاکید کرد نمایندگان مردم در سال پیش رو، برداشتن موانع قانونی بر سر راه رونق تولید در کشور را اولویت اول خود می‌دانند و برای پشتیبانی قانونی از تحقق این امر حیاتی تمام تلاش خود را به کار خواهند بست.

کد مطلب: ۱۱۷۲۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد
قالیباف: نمایندگان برداشتن موانع تولید را اولویت خود می‌دانند

به گزارش روابط عمومی مجلس، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در آستانه سال نو در پیامی به ملت ایران نوشت: «در سال پیش رو که توسط مقام معظم رهبری با عنوان «سال تولید» نامگذاری شده است، وظیفۀ همۀ دستگاه‌های کشور «پشتیبانی‌ها»ی همه‌جانبه از رونق تولید در کشور و «مانع‌زدایی» از تولید است».

متن کامل پیام نوروزی رئیس مجلس شورای اسلامی به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلّب القلوب و الابصار، یا مدبّر اللیل و النّهار، یا محوّل الحول و الاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال

فرا رسیدن عید نوروز و بهار طبیعت، نویدبخش آن است که روییدن زندگی و امید از دل سردی و سختی زمستان همواره ممکن است؛ طبیعت، به همۀ ما هر سال نوید می‌دهد که می‌توانیم حیات را از نو بسازیم و به شکفتن شکوفه‌های بهاری امیدوار باشیم.

سالی که گذشت برای مردم سال سختی بود. دشواری های اقتصادی برای بسیاری از زندگی را بسیار سخت کرده بود. بسیاری از هموطنان عزیزمان را در موج بیماری کرونا از دست دادیم و البته در کنار آن، این مردم بودند که از همان روزهای ابتدای سال فداکاری‌های بی نظیری از خود نشان دادند تا هم سختی تحمل این بیماری و هم مشکلات اقتصادی ناشی از آن برای بقیه کمتر احساس شود. پرستاران و پزشکان و بهیاران و کارورزان و نیروهای خدماتی در مراکز درمانی و همۀ اعضای کادر درمان، چهره‌های فراموش نشدنی و ستاره‌های درخشان سال 99 بودند که حقیقتاً از جان مایه گذاشتند و کسانی بودند که در دل سختی‌ها و کمبود تجهیزات توانستند از بروز فاجعه جلوگیری کنند.

معلمان و مربیان فداکار در سراسر ایران اسلامی هم با وجود آنکه همچنان بسیاری از بچه‌های ما برای دسترسی به آموزش مجازی دچار مشکل هستند، زحمت مضاعف کشیدند و حتی بیشتر از آنچه در سال‌های گذشته صرف آموزش می‌کردند امسال صرف تولید محتوا و پیگیری وضعیت تحصیلی دانش آموزان کردند و در بسیاری از وقت زندگی شخصی خود برای افزایش کیفیت آموزش و قطع نشدن زنجیرۀ تربیت مایه گذاشتند.

همۀ زنان و مادران در سراسر ایران امسال مجاهدتی مضاعف بر دوش داشتند؛ بسیاری از زنان هم مادر بودند هم کارمند یا کارگر بودند هم در منزل معلم بودند هم مدیریت معیشت خانواده در سختی‌های اقتصادی را به عهده داشتند و وظایفی بیش از آنچه بر عهده آنهاست انجام دادند و حقیقتا درخشان عمل کردند؛ قدر زنان توانمند و مهربان ایران را می‌دانیم و از زحماتی که در سال 99 برای ادارۀ زندگی بر عهده گرفتند صمیمانه از همۀ آنها قدردانی می‌کنیم.

کارگران عزیز ما در این سال با سختی‌های معیشتی فراوانی روبرو بودند و سختی‌های تولید در شرایط کرونایی، تحمل وضعیت اقتصادی را برای آنها سخت‌تر کرد؛ امیدواریم این ناکارآمدی ها در سال پیش رو کم شود و ما مسئولان کشور کمتر شرمندۀ کارگران و زحمتکشان و همۀ صاحبان اصلی انقلاب باشیم.

در سال پیش رو که توسط مقام معظم رهبری با عنوان «سال تولید» نامگذاری شده است، وظیفۀ همۀ دستگاه‌های کشور «پشتیبانی‌ها»ی همه‌جانبه از رونق تولید در کشور و «مانع‌زدایی» از تولید است؛ نمایندگان مردم در سال پیش رو، برداشتن موانع قانونی بر سر راه رونق تولید در کشور را اولویت اول خود می‌دانند و برای پشتیبانی قانونی از تحقق این امر حیاتی تمام تلاش خود را به کار خواهند بست. امیدوارم با همراهی همۀ دستگاه‌ها، نهضتی اجتماعی و مردمی برای تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب در سال تولید پدید آید و بتوانیم همچون سال‌های انقلاب و سال‌های دفاع مقدس، از گردنۀ مشکلات اقتصادی نیز با رونق کار و تولید در کشور عبور کنیم.

در پایان فرا رسیدن سال نو را که امسال با اعیاد شعبانیه مصادف شده است، به همۀ مردم عزیز ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم سالی که روزهای آغازین آن به یمن ولادت سراسر خیر و نور و لطف صاحب الزمان (عج) با برکت شده است، برای تک تک مردم ایران اسلامی پیام‌آور رحمت و عافیت و سالی همراه با توفیقات درخشان باشد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار