مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو خبر داد:

آمادگی وزارت نیرو برای حوادث و اتفاقات احتمالی نوروز ۱۴۰۰

تهران (پانا) - مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو با اشاره به تیم‌های آماده به کار و عملیاتی در هر دو حوزه آب و برق، از آمادگی ۱۵۰۰ تیم عملیاتی برای حوادث و اتفاقات احتمالی نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۲۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی وزارت نیرو  برای حوادث و اتفاقات احتمالی نوروز ۱۴۰۰

به گزارش وزارت نیرو «میثم جعفرزاده» با اشاره به لزوم پایداری دو حوزه اساسی آب و برق در ایام عید مانند سایر ایام سال گفت: از آنجا که آب و برق از نیازهای اساسی و اولیه جامعه است و نقش بنیادی در عملکرد سایر زیرساخت‌های کشور دارد، استمرار کمی و کیفی خدمات آن در طول سال مدنظر بوده و امکان توقف و تعطیلی ندارد و در ایام نوروز نیز ادامه می‌یابد.

وی یادآور شد: برنامه کشیک و سازماندهی تیم‌های آماده به کار و عملیاتی در ایام نوروز انجام شده و کارکنان در هر دو بخش آب و برق آماده پاسخگویی به حوادث احتمالی هستند.
مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو ادامه داد: برای ایام نوروز ۱۴۰۰ در سطح صنعت آب و برق کشور روزانه حداقل پنج هزار نفر در قالب بیش از ۱۵۰۰ تیم عملیاتی با تجهیزات و امکانات، آماده واکنش سریع و مناسب به حوادث و اتفاقات احتمالی خواهند بود.

وی ابراز امیدواری کرد؛ با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و آمادگی و تلاش همکاران صنعت آب و برق، به‌ویژه تیم‌های عملیاتی، نوروز ۱۴۰۰ نیز مانند سال‌های گذشته، با تامین پایدار خدمات آب و برق همراه باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار