معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

مردم باید با حساسیت بالا توصیه های بهداشتی را رعایت کنند

رشت ( پانا) - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از مسافران و مردم استان خواست تا در رعایت توصیه های بهداشتی پیشگیرانه از انتقال و انتشار ویروس کرونا خیلی دقت کنند.

کد مطلب: ۱۱۷۲۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
مردم باید با حساسیت بالا توصیه های بهداشتی را رعایت کنند

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی گیلان، آبتین حیدرزاده گفت: بیماری کووید ١٩ تفاوت چندانی با همین موقع در سال گذشته ندارد، وضعیت بهتر است اما خیلی بهتر نیست، بنابراین مردم همانطوری که در نوروز پارسال توصیه ها را با دقت رعایت می کردند، امسال نیز باید همان رفتارها را داشته باشند.

وی با بیان اینکه با افزایش جمعیت احتمال انتقال ویروس کرونا نیز بیشتر می شود، اضافه کرد: به طور طبیعی در این وضعیت تعداد افرادی که همدیگر را می بینند بیشتر خواهد شد، همچنین مسافران برای ایاب و ذهاب، خرید و اسکان با افرادی در تماس خواهند بود لذا احتمال ابتلا در هر دو طرف اعم از مسافران و هم استانی ها وجود دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تاکید بر ضرورت رعایت توصیه های بهداشتی پیشگیرانه کرونا عنوان کرد: تماس ها باید به حداقل برسد ضمن اینکه در گفت و گوهای رو در رو حتما از ماسک استفاده شود، دیدارها در فضای بسته نباشد و تجمع نشود.

وی ابراز امیدواری کرد تا با رعایت توصیه های بهداشتی و حساسیت بالای مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی بتوانیم نوروز را بدون افزایش آمار مبتلایان و بیماران سپری کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار