«بعد از تو» به اکران آنلاین رسید

تهران (پانا) - فیلم سینمایی «بعد از تو» به کارگردانی فرهاد نجفی بزودی به صورت آنلاین در پلتفرم های فیلیمو و نماوا اکران می شود.

کد مطلب: ۱۱۷۲۵۲۴
لینک کوتاه کپی شد
«بعد از تو» به اکران آنلاین رسید

به گزارش روابط عمومی فیلم، «بعد از تو» درام عاشقانه فرهاد نجفی به تهیه کنندگی محمد احمدی که اخیراً نیز به عنوان بهترین فیلم جشنواره سالنتوی ایتالیا معرفی شده بود، از چهارم فروردین 1400 اکران آنلاین خود را آغاز می کند.
مینا وحید، تیرداد کیایی و ‌(با معرفی) مهدی حسینی بازیگران اصلی و نیلوفر پارسا، بابک قادری، رضا بادامچی و بازیگر خردسال نادیا نجفی دیگر بازیگران این فیلم سینمایی بوده اند.
پخش بین المللی این فیلم برعهده شرکت فرانسوی raft films است.
این فیلم با نام انگلیسی one night in Tehran تاکنون در جشنواره‌هایی چون «میلستون»، «کویین پالم» و «وایت کورن»، «فیلم‌های آسیایی لس‌آنجلس»، «دیرکتورکات»، «پاپی جاسپر»، «روزاریتو»، «اونتاریو»، «بدفورد»، «آلترچائو» و ... نمایش داشته که با واکنش مثبت داوران، منتقدان و مخاطبان‌ روبرو شده است. این فیلم تاکنون ۱۴ جایزه و انتخاب در جشنواره‌های مختلف داشته است.
از جمله دیگر عوامل فیلم عبارتند از: روزبه رایگا مدیر فیلمبرداری ،کارن همایونفر آهنگساز، علیرضا علویان
صداگذاری، بهرنگ سنجابى تدوینگر، امیر شاهوردی مدیریت صدابرداری، حسن روح پروری طراح صحنه، امید گلزاده طراح گریم مدیر تولید على نجفى و مدیریت هنری بهرام دهقانی و مجری طرح دکتر یاسر بختیاری.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار