پذیرش 28 هزار نفر در مرحله دوم برگزاری دوره مهارت آموزی حق التدریسان و آموزشیاران نهضت

تهران (پانا) - نشست مشترک معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی و معاونت طرح و برنامه و توسعه منابع برای هماهنگی و تمهید مقدمات برگزاری مرحله دوم دوره مهارت آموزی حق التدریسان و آموزشیاران نهضت در سازمان مرکزی در دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۲۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد
پذیرش 28 هزار نفر در مرحله دوم برگزاری دوره مهارت آموزی حق التدریسان و آموزشیاران نهضت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، در این نشست سمیعی سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه گفت: اکنون تعداد 25000 نفر مهارت آموز مشغول گذراندن پودمان اول دوره مهارت آموزی هستند که با پذیرش 28000 نفر از مهارت آموزات حق التدریس در مرحله دوم این رقم به بیش از 53000 نفر خواهد رسید.

معاون آموزشی دانشگاه همچنین اشاره کرد: تعداد 27000 نفر از مهارت آموزان آزمون استخدامی نیز در ابتدای سال 1400 به دانشگاه معرفی خواهند شد که ضرورت دارد برای برگزاری هرچه مطلوبتر دوره هماهنگی های لازم انجام شود.

در ادامه علی خاکی معاون طرح و برنامه و توسعه منابع نیز باتوجه به حجم کار و آمار اعلامی، تاکید کرد: ارتقاء کیفیت محتوای دروس این دوره، بکارگیری از اساتید مجرب، امکانات فنی، سیستمی و سرورهای موجود هوشمندسازی، ایجاد بستر و فضای ارائه محتوای آموزشی برای مهارت آموزان، تهیه بسته های آموزشی الکترونیکی و آزمون دوره باید با همکاری و تعامل حوزه های مربوطه هر چه مطلوبتر اجرایی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار