مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی خبر داد :

کسب عنوان بیشترین رشد امتیاز در ارزیابی عملکرد جشنواره شهید رجایی

بجنورد (پانا) -مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی از کسب رتبه دوم میزان بیشترین رشد امتیازدر بین ادارات کل آموزش وپرورش استان ها در جشنواره شهید رجایی توسط اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۲۳۸۴
لینک کوتاه کپی شد
کسب عنوان بیشترین رشد امتیاز در ارزیابی عملکرد جشنواره شهید رجایی

به گزارش اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش خراسان شمالی ، آموزش و پرورش خراسان شمالی در ارزیابی عملکرد جشنواره شهید رجایی رتبه دوم میزان بیشترین رشد امتیاز در بین ادارات کل آموزش وپرورش استان را کسب کرد که با اعطای تندیس و لوح تقدیر از سوی وزیر آموزش و پرورش تجلیل شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در این رابطه گفت: ارزیابی عملکرد در سطح ملی (جشنواره شهید رجایی)برگزار می‌شود که شاخص‌ها تا سطح مدرسه برش خورد و مدارس نیز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

مهدی مودی افزود: شاخص‌ها تا سطح مدرسه و منطقه ورود پیدا می‌کنند و پس از خودارزیابی مدارس، مستندات لازم در سامانه نظارت بارگذاری و پس از تایید صحت مستندات توسط منطقه، توسط استان از طریق سامانه تسما به وزارت ارسال می‌شوند که در نهایت توسط کارشناسان اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

وی با بیان این که شاخص‌های اختصاصی نیز برای هر دستگاه بر حسب اهداف و رسالت‌ها متفاوت از سایر دستگاه‌ها است، افزود: شاخص‌های اختصاصی که آموزش و پرورش بر مبنای آن‌ها ارزیابی می‌شود، شامل 17 محور آموزش ابتدایی، آموزش متوسطه، آموزش استثنایی، نهضت سواد آموزی، استعدادهای درخشان، پژوهش، غیردولتی، انجمن، پرورشی و فرهنگی، تربیت بدنی، نیروی انسانی، شاهد و ایثارگران، روابط عمومی، امور بانوان، توسعه مدیریت، سنجش و حقوقی است.

وی با بیان این که توفیق به‌دست‌آمده در جشنواره شهید رجایی نتیجه زحمات و تلاش همکاران اداره کل و شهرستان ها و مناطق و بویژه همکاران اداره ارزیابی عملکرد استان کسب شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار