معاون سیاسی استاندارقزوین :

توجه به بیانیه گام دوم انقلاب از مهمترین مسایل فرهنگی امروز کشور است

قزوین (پانا)-منوچهر حبیبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت الزام توجه به بیانیه گام دوم انقلاب، یکی از مهمترین مسائل فرهنگی و اجتماعی در جامعه کنونی است.

کد مطلب: ۱۱۷۲۳۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری استان قزوین، منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استاندارقزوین در کارگروه تخصصی امور اجتماعی، فرهنگی و سلامت افزود: جوانان پاشنه آشیل بیانیه گام دوم انقلاب هستند و روی کار آمدن جوانان در مسائل مختلف و افزایش جمعیت از مهمترین ویژگی های بارز این بیانیه ارزشمند است..

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ و اجتماع نبض جامعه هستند ، یادآورشد: رسیدگی به امور فرهنگی و اجتماعی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

حبیبی افزود: اگر چرایی مسائل اجتماعی نظیر کاهش ازدواج، افزایش طلاق، افزایش کودکان کار، افزایش فساد و بی اخلاقی های اجتماعی رصد و بررسی نشود ؛ آسیب های اجتماعی همچون موریانه جامعه را از بین می‌برد.
وی یادآورشد: در سال آینده، باید نظارت های بیشتری در حوزه کاهش آسیب های فرهنگی و اجتماعی صورت گیرد.
به گفته وی در جامعه دینی و اسلامی توجه به حوزه اجتماعی از اهمیت والایی برخوردار است؛ چراکه این حوزه با روح و روان جامعه گره خورده است و عدم توجه به آن موجب برهم ریختن اعصاب جامعه می‌شود.

معاون استاندار قزوین با اشاره به اینکه، حوزه فرهنگی و اجتماعی بستر تربیت سازی افراد جامعه است؛ افزود: تمام رفتارهای انسان از اخلاق مداری گرفته تا انجام خدمت باید پیوست فرهنگی و اجتماعی داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار