مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره ) خوزستان خبر داد:

اهدای جهیزیه و لوازم ضروری زندگی به مددجویان و خانوارهای متاثر از آبگرفتگی شهر بندر امام خمینی (ره) 

اهواز (پانا) -مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره ) خوزستان از اهدای جهیزیه و لوازم ضروری زندگی به مددجویان و خانوارهای متاثر از آبگرفتگی شهر بندر امام (ره) خبرداد.

کد مطلب: ۱۱۷۲۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد
اهدای جهیزیه و لوازم ضروری زندگی به مددجویان و خانوارهای متاثر از آبگرفتگی شهر بندر امام  خمینی (ره) 


جمال شیبه در مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان و لوازم ضروری به مددجویان متاثر از آبگرفتگی بندرامام در گفت و گو با پانا اظهار کرد: در طول سال جاری سه هزار و 200 سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان و ضروری زندگی به مددجویان و نیازمندان تحت حمایت این نهاد اهدا شده است.
او با بیان اینکه همچنین به 255 خانوار از مددجویان تحت حمایت که در جریان آبگرفتگی بندر امام دچار خسارت شده بودند لوازم ضروری زندگی تقدیم شد اذعان کرد: این اقلام با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان و با مشارکت خیرین، کمیته امداد، سپاه تامین شده است.
شیبه گفت: در طول سال جاری سه هزار و ۲۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان و لوازم ضروری زندگی به مددجویان و نیازمندان تحت حمایت این نهاد اهدا شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان افزود: امروز نیز به مناسبت ولادت باسعادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار 20 سری جهیزیه کامل به صورت نمادین به نوعروسان شهرستان بندرامام تقدیم شد.
سه هزار و پانصد نفر در بندرامام به صورت عادی و تبصره 14 تحت حمایت کمیته امداد هستند که خدماتی از قبیل بسته معیشتی بهداشتی، درمان، مسکن، تسهیلات کارگشایی و اشتغال دریافت می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار