توزیع کمک‌های مومنانه آموزش و پرورش شهرستان چناران

چناران( پانا) - کارشناس انجمن اولیا و مربیان و مشارکت های آموزش و پرورش چناران از توزیع کمک‌های مومنانه آموزش و پرورش چناران به خانواده های دانش آموزان نیازمند خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۲۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد
توزیع کمک‌های مومنانه آموزش و پرورش شهرستان چناران

کارشناس انجمن اولیا و مربیان، شاهد وامورایثارگران و مشارکت های مردمی آموزش و پرورش چناران در گفت و گو با پانا از توزیع ۳۰۰ بسته مواد غذایی، ویژه دانش آموزان نیازمند به ارزش ۲۷۰میلیون تومان در بین ۵۲ مدرسه شهری و روستایی شهرستان چناران خبر داد.

وی گفت: شیوع ویروس کرونا موجب ایجاد چالش های اجتماعی، اقتصادی، معیشتی شد و راه اندازی کمک مومنانه از جانب مقام معظم رهبری به منظور همدلی و مواسات با خانواده های نیازمند ، دقیق ورزنده بود. فیضی افزود: در ایام کرونایی ما باید با کمک و همدلی مؤمنانه به یاری اقشار ضعیف و مستمند جامعه بشتابیم و در این جهت دیگران را نیز ترغیب و تشویق به مشارکت در این امور خیرخواهانه و خداپسندانه کنیم.

کارشناس مشارکت های مردمی آموزش و پرورش چناران در پایان افزود: 30 در ایام شعبانیه و ولادت با سعادت امام حسین (ع) و امام سجاد (ع) این تعداد بسته های مواد غذایی توسط خیرین تهیه وتوسط مدیران وعوامل مدارس در بین خانواده های. دانش، آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار