گرامیداشت روز پاسدار توسط دانش آموزان چنارانی

چناران (پانا)- دانش آموزان پیشتاز و بسیجی دبیرستان‌های دکتر حسابی باحضور در محل سپاه پاسداران شهرستان چناران از فرمانده بسیج دانش آموزی و مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه چناران تقدیر کرده و روز پاسدار را گرامی داشتند .

کد مطلب: ۱۱۷۲۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد
گرامیداشت روز پاسدار توسط دانش  آموزان چنارانی

طایفی مدیر دبیرستان دکتر حسابی2 چناران در گفتگو با خبرنگار پانا گفت: در روز ولادت باسعادت امام حسین ع و روز پاسدار تعدادی از دانش آموزان بسیجی و پیشتاز دبیرستان های دکتر حسابی1 و2چناران در محل سپاه چناران حاضر شدندتا ضمن آشنایی با محیط کار و فضای سپاه اعیاد شعبانیه و روز پاسدار را گرامی بدارند.

طایفی افزود:با توجه به شرایط خاص این روز ها تعدادی از دانش آموزان بسیجی و پیشتاز دبیرستان های دکتر حسابی به نیابت از همه دانش آموزان به همراه مدیران دبیرستان های دکتر حسابی نصیری و طایفی با رعایت مقررات بهداشتی در محل سپاه ناحیه چناران حاضر شدندو روز پاسدار راگرامی داشتند

مدیر دبیرستان دکتر حسابی 2در این دیدار با تبریک روز پاسدار به مسئول بسیج دانش آموزی و رهنما مسئول تربیت بدنی سپاه چناران و پدر دانش آموز دبیرستان دکتر حسابی2با اهدا گل ولادت امام حسین ع وروز پاسدار را به همه پاسدارن انقلاب اسلامی تبریک گفته و این روز را گرامی داشتند.

در این جلسه نصیری مدیر دبیرستان دکتر حسابی1 نیز با تبریک روز ولادت باسعادت امام حسین ع و روز پاسدار این روز را تبریک گفته و بیان کرد که امنیت امروز ما مرهون مجاهدت و تلاش‌های همه نیروهای نطامی کشور عزیزمان ایران مخصوصا پاسداران عزیز می باشد.

پاکدل مسئول بسیج دانش آموزی چناران نیز در این مراسم ضمن تقدیر از ابراز لطف فرهنگیان و دانش آموزان دبیرستان های دکتر حسابی گفت: از خداوند متعال می خواهیم ما را در انجام رسالت پاسداری و حفاظت از ارزش های انقلاب اسلامی یاری کند و بتوانیم به خوبی ایفای نقش کنیم.

فاطمه طایفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار