تمرکز بر بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی کارکنان ناجا

تهران (پانا) - فرمانده نیروی انتظامی در آیین افتتاح ۱۹۳۳ واحد مسکونی بر لزوم تمرکز و برنامه ریزی بنیاد تعاون ناجا برای ارتقای و بهبود وضعیت معیشتی پرسنل بویژه در حوزه " مسکن " تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۲۱۸۲
لینک کوتاه کپی شد
تمرکز بر بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی کارکنان ناجا

سردار حسین اشتری در آئین افتتاح ۱۹۳۳ واحد مسکونی برای سبزپوشان نیروی انتظامی که به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهارکرد: بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) درود و رحمت می فرستیم و یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی، هشت سال دوران دفاع مقدس، مدافعان حریم نظم و امنیت به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای عرصه نظم و امنیت را گرامی می داریم و برای فرماندهی معظم کل قوا آرزوی طول عمر توام با صحت و سلامتی داریم.

وی با تقدیر ویژه از سردار هابیل درویشی - مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا - افزود: از همت و اقدامات جهادی سردار "درویشی" و همکارانشان در تکمیل و اتمام پروژه های عمرانی به ویژه "مسکن" قدردانی می کنم. انصافا با اقدامات جهادی و مدبرانه ، تعهداتمان به پرسنل را انجام دادیم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تعهدات بنیاد تعاون ناجا در قبال نیروهای پلیس ادامه داد: امروز شاهد افتتاح ۱۹۳۳ واحد مسکونی در تهران و چند استان و تحویل واحدها به پرسنل واجدالشرایط هستیم که اتمام این پروژه های مسکونی را مرهون اقدامات جهادی و تلاش گونه هیئت مدیره بنیاد تعاون ناجا به ویژه سردار "هابیل درویشی" هستیم.

اشتری با اشاره به تاخیر زمانی در تحویل برخی از پروژه های مسکونی ضمن عذرخواهی از این تاخیر ادامه داد: مقام معظم رهبری همواره دغدغه معیشتی مردم و البته نیروهای مسلح را دارند و درباره بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی نیروهای مسلح تدابیر و تاکیدات بسیاری داشته اند.

وی با اشاره به تنوع و گستردگی ماموریت های پلیس خاطر نشان کرد: بر سختی و فشار کاری همکارانم در سراسر کشور واقفم و معتقدم که با وجود تلاش های شبانه روزی و خدمات ایثارگرانه آنان، توجه به وضعیت معیشتی و رفاهی نیروهای پلیس کمترین کاری است که می توانیم انجام دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه بهبود و ارتقای وضعیت معیشتی نیروهای پلیس از اولویت های جدی است، یادآور شد: طی یک سال گذشته که دنیا درگیر شیوع ویروس منحوس کرونا بوده و متاسفانه این ویروس در کشور ما نیز شیوع داشته، نیروی انتظامی پا به پای کادر درمانی و پزشکی در میدان عمل، انجام وظیفه و نقش داشته است.

وی با اشاره به آماده باش نیروهای پلیس در ایام مختلف اظهارکرد: در بازه زمانی مختلف و در شرایط گوناگون شاهد تلاش بی وقفه نیروهای پلیس هستیم. همکارانم برای امنیت و آرامش مردم در تعطیل و غیرتعطیل، گرما و سرما و ... خدمت می کنند و به این توفیق نیز افتخار دارند.

اشتری با اشاره به راه اندازی قرارگاه نوروزی ۱۴۰۰ اظهارکرد: روز گذشته این قرارگاه افتتاح و راه اندازی شد و ان شاء الله از ۲۵ اسفندماه آماده باش نوروزی نیروهای پلیس آغاز شده است و این روند تا پایان تعطیلات ادامه دارد.

وی اضافه کرد: در حالی که در ایامی از سال جاری برخی از ادارات و سازمان ها به دلیل کمک به قطع زنجیره انتقال کرونا، حضور نیروها را در ادارات کاهش دادند و شامل حضور یک سوم یا دو سوم نیروها شدند اما در چنین شرایطی نیروهای پلیس نه تنها تعطیل نشدند بلکه ماموریت های پلیس نیز تعطیل نشد.

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه ماموریت های ناجا تعطیل بردار نیست، اظهارکرد: نیروهای پلیس هر لحظه و هر روز درگیر ماموریت هستند و بنا به وظایف ذاتی و قانونی خود، این ماموریت ها را دنبال می کنند و خداوند را شاکرم که چنین همکاران خدوم و تلاشگری دارم که برای امنیت، آرامش و آسایش مردم، از جان مایه می گذارند بنابراین وظیفه بنده و هیئت رئیسه ناجا است که به جد دغدغه بهبود وضعیت معیشتی کارکنان را داشته باشیم.

وی با اشاره به راه اندازی قرارگاه جهادی تامین مسکن در نیروی انتظامی تصریح کرد: در نظر داریم طی یک بازه زمانی پنج ساله که یک سال از آن را پشت سر گذاشتیم ۱۲۰ هزار واحد مسکونی بسازیم و تحویل نیروهای خدوم، جهادی و واجدالشرایط شویم.

اشتری تاکید کرد: ان شاء الله در چهار سال باقی مانده از پنج سال در نظر گرفته شده در قرارگاه جهادی تامین مسکن کارکنان شاهد خواهیم بود که کارکنان واجدالشرایط" خانه دار" می شوند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس وی با اشاره به اتمام تعهدات پیشین بنیاد تعاون ناجا نسبت به کارکنان خاطر نشان کرد: ان شاء الله از سال ۱۴۰۰، بنیاد تعاون ناجا توان و ظرفیت خود را صرف بهبود امور معیشتی و رفاهی پرسنل به ویژه در بخش مسکن خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار