معاون پژوهش ، برنامه ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران :

تمام دستگاه‌ها از ظرفیت‌های رسانه‌ای خود برای تکریم مقام معلم همکاری داشته باشند

تهران (پانا) - در دوازدهمین نشست شورای آموزش و پرورش معاون، برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت امید داریم که تمام دستگاه‌ها از ظرفیت های رسانه‌ای خود برای تکریم مقام معلم همکاری داشته باشند .

کد مطلب: ۱۱۷۲۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
تمام دستگاه‌ها از ظرفیت‌های رسانه‌ای خود برای تکریم مقام معلم همکاری داشته باشند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، یوسف بهارلو گفت: در سال 99 برای دومین سال پیاپی شهرستان‌های استان تهران به عنوان شورای آموزش و پرورش برتر در کشور شناخته شد و موفقیت دیگر انتصاب دکتر صیدلو به عنوان عضو شورای عالی آموزش و پرورش کشور به عنوان یکی از مراکز مهم تصمیم سازی در کشور بود که این موفقیت‌ها به خاطر حمایت‌های بی دریغ استانداری بوده که در سال 99 برای شهرستان‌های استان تهران رقم خورد .

او تأکید کرد: در دوران کرونا وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت تلاش زیادی را در سال جاری انجام دادند که به جاست در هفته معلم به نحو شایسته‌ای از همکارانمان تکریم کنیم.

بهارلو پیشنهاد کرد درصدا و سیما در سطح استانی و ملی ، در اخبار و در برنامه‌های تولیدی به عنوان شاخص از فرهنگیان تکریم شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: امید داریم که تمام دستگاه‌ها از ظرفیت‌های رسانه‌ای خود برای تکریم مقام معلم همکاری داشته باشند و از جهت رفاهی دستگاه‌های مختلف را دعوت به مشارکت می‌کنیم و از شهرداری‌ها دعوت می‌کنیم در این هفته شهر را با تصاویری در تکریم از معلم آذین‌بندی کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار