کارگردان و تهیه‌کننده برنامه سینما آی‌فیلم:

هدف ما معرفی فیلم برای تماشاگران است

شهرری(پانا)- کارگردان و تهیه‌کننده برنامه سینما آی‌فیلم گفت پس از یک سال سینماهای کشور بازگشایی شدند و برنامه ‌های شبکه‌ آی‌فیلم هم‌اکنون به چهار زبان مختلف در حال پخش هستند.

کد مطلب: ۱۱۷۲۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد
هدف ما معرفی فیلم برای تماشاگران است

عطا جاوید، کارگردان و تهیه‌کننده برنامه سینما آی‌فیلم‌ در گفت و گو با پانا اظهار کرد: در شبکه تلوزیونی آی‌فیلم هر هفته از یکی فیلم‌هایی که در سینما اکران می‌شود رونمایی خواهد شد که به چهار زبان مختلف انگلیسی، دری، فارسی و عربی پخش می‌شود.

او افزود: این برنامه حدود پنج سال است که پخش می‌شود و برنامه فارسی چهارشنبه هر هفته و تکرار آن پنجشنبه‌ها از شبکه آی‌فیلم پخش خواهد شد که مجری برنامه دری نادیا پرورانی، مجری بخش انگلیسی، گیسو میش‌احمدی، مجری بخش فارسی،حسام فروتن است. این برنامه همراه با باکس آفیس، سکانس ماندگار و کمال پورکاوه منتقد، در مورد فیلم‌ها صحبت می‌کند.

در پایان حسام فروتن، یکی از مجریان برنامه‌های سینمایی شبکه آی‌فیلم باتوجه به شیوع ویروس کرونا عنوان کرد: این برنامه تا قبل از شیوع کرونا برپا بود؛ اما به خاطر شیوع ویروس کرونا تمام سینماها به مدت یک سال تعطیل بوده‌اند، فیلمی وجود نداشت که در سینما اکران شود و بتوان راجب به آن صحبت کرد.

خبرنگار دانش‌آموز : معصومه قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار