در آموزش و پرورش ورامین:

برگزاری جشنواره شادانه نوآموزان پیش دبستانی

ورامین(پانا)-معاون ابتدایی آموزش و پرورش ورامین از اجرای جشنواره شادانه در راستای پرورش هویت ملی و آشنایی با آداب و رسوم نوروز برای نوآموزان و پخش زنده مراسم در کانال آوای کودکانه در بستر شاد خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۲۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره شادانه نوآموزان پیش دبستانی

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش، ورامین جشنواره شادانه در راستای پرورش هویت ملی و آشنایی با آداب و رسوم نوروز برای نوآموزان و پخش زنده مراسم در کانال آوای کودکانه در بستر شاد برگزار شد و نوآموزان منطقه ورامین با موضوعات دید و بازدید و فرهنگ هدیه دادن در جشنواره مجازی‌ شرکت کردند.

محمدرضا لاری، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ورامین در سخنانی ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و قدردانی از نوآموزان شرکت کننده در این جشنواره گفت: سه سال قبل مراسم جشن سال نو در ورامین برگزار شد اثربخشی آن بر شاداب سازی محیط آموزشی، این مراسم را با فرا گیری زود هنگام، تبدیل به جشنواره شادانه در استان کرد.

او در ادامه افزود: در این جشنواره تمامی مناطق آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در هفت محور،خانه تکانی، آداب و رسوم اقوام ایرانی، درختکاری، سبزه، حفظ محیط زیست، جشن همدلی، عاطفه‌ها، مراسمات قبل از تحویل سال،سفره هفت سین و پیشینه مفهوم هفت آیتم هفت سین از دید اقوام ایرانی، دید و بازدید، فرهنگ هدیه دادن، روز طبیعت بیان و توصیف زیبایی‌های محیط، درقالب سه واحد کار نمایش، شعر و سرود و دکلمه و قصه گویی شرکت می‌کنندکه در این میان ورامین در محور دید و بازدید و فرهنگ هدیه دادن نمایشی را روی صحنه برد.

لاری در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی به جهت حفظ سلامت همه افراد جامعه از جمله نوآموزان تأکید کرد و ادامه داد: با آموزش دادن رعایت موارد بهداشتی به نوآموزان می‌توانیم از بروز و سرایت بیماری‌ها، بویژه بیماری کرونا پیشگیری جدی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار