مدیر آموزش و پرورش ورامین:

امر به معروف و نهی از منکر دوبال بالندگی جامعه در تربیت دینی است

ورامین(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ورامین از برگزاری چهارمین جلسه شورای آمران به معروف و ناهیان از منکر خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۲۰۵۸
لینک کوتاه کپی شد
امر به معروف و نهی از منکر دوبال بالندگی جامعه در تربیت دینی است

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش ورامین ،امیر محمدی، مدیر آموزش و پرورش ورامین در چهارمین جلسه آمران به معروف و ناهیان از منکر این دو وظیفه دینی را به عنوان دوبال بالندگی جامعه در تربیت دینی نام برد و گفت: برای اطمینان از اثرگذاری نهی از منکر بهتر است به ریشه‌یابی منکر و رفتار شناسی افراد نیز توجه کرد.

در ادامه،محمود ملایری معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت منطقه نیز در سخنانی ضمن اشاره به حدیثی از حضرت علی علیه السلام که می‌فرماید،بزرگی به تحمل خسارت‌ها و بخشش کرامت هاست،گفت: نشان دادن روی خوش و اعتماد بخشی و ارباب رجوع نماد امر به معروف و نهی از منکر است. تکریم ارباب رجوع، برخورداری از حسن خلق و حسن رفتار بنیان‌گذار کرامتی است که حضرت علی (ع) به آن اشاره نموده است.

حسین غلامی، مسئول حراست نیز نظم، اخلاق اداری، رعایت حریم افراد و حفظ کرامت انسانی را از معروف‌های مهم دانست و افزود: سمت اداری ودیعه‌ای است که به ما سپرده و باید برای حصول و تحقق رضایت ارباب رجوع که همان رضایت حق تعالی است سعی و تلاش کنیم.

محمدزاده، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش نیز در سخنانی پیشنهاداتی برای احیای امر به معروف و نهی از منکر ارائه کرد که مهمترین آنها، تشکیل نشست‌های علمی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مدیریت با کارکنان اداری، تشویق کارکنان با حجاب‌برتر و بارگذاری جملات تربیتی اثرگذار برگرفته از معارف دینی در سربرگ نامه‌های اداری بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار