نگاهی به ویژه برنامه های نوروز 1400 در شبکه های سیما

تهران (پانا) - نوروز1400 شبکه یک با «نون. خ ۳»، شبکه دو «هم بازی»، شبکه سه «لوتی» و شبکه پنج «نوروز رنگی» به خانه های مردم آمده اند. همچنین  شبکه نسیم با «خندوانه» و برنامه «دست انداز» و شبکه امید «تخته سیاه» و شبکه دو هم «کلبه عموپورنگ» را روی آنتن می برند. دو قسمت پایانی «پایتخت ۶» هم در روزهای پایانی سال پخش می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۷۲۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
نگاهی به ویژه برنامه های نوروز 1400 در شبکه های سیما

سریال های نوروزی 1400 از شبکه های مختلف را در ادامه گزارش بخوانید.

شبکه یک سیما، سریال تلویزیونی «نون.خ»
سریال «نون.خ» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی سریال نوروزی شبکه یک در سال 1400 است. فصل سوم سریال نون.خ با حضور برخی از بازیگران قدیمی این سریال و پیوستن چند بازیگر در شب های نوروز 1400 مهمان خانه های مردم می شود.
سری جدید سریال تلویزیونی «نون.خ» به کارگردانی سعید آقاخانی محصول ۱۳۹۹ است که از اول فروردین از شبکه یک سیما پخش می شود. شبکه تماشا هم این سریال را در ساعت ۲۴ به روی آنتن می برد.
بازیگرانی که به ایفای نقش پرداخته اند سعید آقاخانی، علی صادقی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، یدالله شادمانی، ندا قاسمی، نسرین مرادی و هدیه بازوند هستند.

شبکه دو سیما، سریال تلویزیونی «هم بازی»، «پایتخت» و «کلبه عموپورنگ»
سریال همبازی به کارگردانی «سروش محمدزاده» و تهیه کنندگی «نوید محمودی» یکی دیگر از سریال های جدیدی است که در لیست سریالهای نوروز 1400 قرار دارد.
این سریال در مورد روابط جوانان، اشتغال و هویت آنها است و آتیلا پسیانی، همایون ارشادی، بهنام تشکر، کمند امیر سلیمانی، رویا جاویدنیا، علیرضا اوسیوند، دیبا زاهدی، حسین مهری، کامران تفتی، نیلوفر کوخان، مریم مومن و امیر کاظمی و ... در این سریال حضور دارند.
این شبکه قسمت‌های پایانی «پایتخت 6» را که فیلمبرداری‌اش در رامسر انجام گرفته، قرار است در شب‌های 29 و 30 اسفند روی آنتن شبکه‌یک برود. عوامل ساخت این سریال عبارتند از: تهیه‌کننده: الهام غفوری، کارگردان: سیروس مقدم، طراح و سرپرست فیلمنامه و مشاور کارگردان و بازیگردان: محسن تنابنده، نویسنده: محمد تنابنده، بازیگران: محسن تنابنده، احمد مهران‌فر، ریما رامین‌فر، بهرام افشاری، نسرین نصرتی، هومن حاجی‌عبداللهی، ابوالفضل رجبی و...


کلبه عموپورنگ
مجموعه تلویزیونی کلبه عمو پورنگ، به تهیه‌کنندگی مسلم آقاجانزاده و کارگردانی احمد درویشعلی‌پور و نویسندگی محمد درویشعلی‌پور، آغاز شد و سعید امیرسلیمانی، کمند امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی، آرش میراحمدی، ابراهیم شفیعی و امیرمحمد متقیان چهره‌های دیگری هستند که در این مجموعه حضور خواهند داشت.
کلبه عمو پورنگ مجموعه‌ای است که با طراحی شخصیت‌های بکر و گریم‌و لباس‌هایی متفاوت که نمونه آن در برنامه‌های تلویزیونی به ندرت دیده شده، در تلاش است با رویکرد تحکیم روابط کودکان و خانواده و پرداختن به مفاهیم سبک زندگی ایرانی- اسلامی، تشویق به حفظ محیط زیست و رعایت مسائل شهری و احترام به قوانین شهری، در نوروز ۱۴۰۰ از شبکه دو سیما میزبان کودکان و خانواده‌ها باشد.

شبکه سه سیما، سریال تلویزیونی «لوتی»
سریال «لوتی» که فصل دوم سریال گاندو است به کارگردانی جواد افشار، نویسندگی آرش قادری و تهیه کنندگی مجتبی امینی استکه برای پخش در ایام نوروز و جایگزین سریال بوتیمار در نظر گرفته شده است.
این سریال با نام موقت لوتی در ژانر امنیتی جاسوسی ساخته شده است تقلای یکی از سرویس های جاسوسی بیگانه برای ضربه زدن به ایران و مقابله نیروهای داخلی با این توطئه را روایت خواهد کرد.
کامبیزدیرباز، امیریل ارجمند، داریوش فرهنگ، وحید رهبانی، پندار اکبری، بهمن دان و علی افشار از بازیگران سریال لوتی هستند.


شبکه پنج سیما، سریال تلویزیونی «نوروز رنگی»
سریال «نوروز رنگی» با نام قبلی هشت آباد یکی دیگر از سریال های نوروز 1400 در تلویزیون می باشد که به کارگردانی علی مسعودی و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان در حال ساخت است.
این سریال علی مسعودی روایتگر ماجراهایی از سال دهه شصت در مشهد است و تصویربرداری آن در مشهد با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال انجام است تا برای پخش در شب های نوروز 1400 آماده شود.
رابعه اسکویی، حمید لولایی، شهرام قائدی، داریوش سلیمی، هادی عامل هاشمی، جواد خواجوی، محمد اسلامی، سینا رازقی، حمیدرضا حافظ شجره و… بازیگران سریال هشت آباد را تشکیل میدهند.

شبکه نسیم با«خندوانه» و برنامه «دست انداز»
فصل هفتم برنامه «خندوانه» از 20 اسفند ماه روی آنتن شبکه نسیم رفت. این برنامه ایام نوروز پخش می شود.
«خندوانه» پس از غیبتی طولانی در تلویزیون، روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت ۲۳ روی آنتن رفت و در نوروز هر شب پخش می شود. این فصل از برنامه «خندوانه» خنداننده شو را هم دارد.
مجموعه «دست‌انداز» به کارگردانی شهاب عباسی از شبکه نسیم پخش می شود. این مجموعه ۹۰ قسمت است و طبق پیش بینی‌ها ۱۵ قسمت ویژه نوروز پخش می‌شود و بعد از آن بعد ضبط برنامه‌های روتین، باقی قسمت‌ها هم روی آنتن می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار