اجرای طرح انفاق علمی ویژه کنکور ۱۴۰۰ در زابل

زابل (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان زابل از اجرای طرح جهادی کنکور ۱۴۰۰ ویژه دانش آموزان پایه دوازدهم در ایام طلایی عید نوروز به صورت مجازی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۱۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح انفاق علمی ویژه کنکور ۱۴۰۰ در زابل

محمود سیاسری در گفت و گو با پانا اظهار کرد: عید نوروز به عنوان یکی از مهمترین بازه های مطالعاتی برای داوطلبان کنکوری به شمار می‌رود به طوری که این دو هفته در میان کنکوری ها به دوران طلایی معروف است.
وی با بیان اینکه برنامه ریزی اصولی در این دوران یکی از فاکتورهای موفقیت در کنکور محسوب می‌شود، گفت: با توجه به اهمیت این موضوع برنامه ای تحت عنوان انفاق علمی با هدف جمع بندی دروس و آمادگی دانش آموزان پایه دوازدهم برای کنکور ۱۴۰۰ برگزار می شود.
سیاسری ادامه داد: این برنامه که در بستر اسکای روم و شاد ارائه می‌شود شامل ۸۰ جلسه آموزشی ویژه دانش‌آموزان پایه دوازدهم است و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.
وی تصریح کرد: همایش ها در فضای اسکای روم برگزار می شود و لینک همایش ها در کانال شاد کنکور ۱۴۰۰ زابل روزانه به اشتراک گذاشته خواهد شد.
معاون آموزش متوسطه زابل افزود: ضبط همایش ها روزانه بعد از انجام همایش در اسکای روم انجام می شود سپس در همان روز در کانال شاد کنکور ۱۴۰۰ به اشتراک گذاشته خواهد شد.
وی افزود: حضور یک نفر از عوامل اجرایی (مدیر- معاون آموزشی و رابط کنکور) در همایش ها الزامی است و گزارش میزان حضور دانش آموزان روزانه به کارگروه کنکور شهرستان ارسال خواهد شود.
سیاسری خاطر نشان کرد: اطلاع رسانی به اولیا دانش آموزان برای حضور حداکثری در کلاسها به عهده مدیر مدرسه خواهد بود.
وی با بیان اینکه اجرای طرح های این چنینی موجب ایجاد روحیه همبستگی خواهد شد، گفت: انفاق؛ بخشش بدون توقع است کسی که مالی را انفاق می‌کند از شخصی که مال را دریافت می‌کند هیچ توقعی جز استفاده درست از آن مال را ندارد.
سراسری افزود: به طور سنتی رابطه عالمان و متعلمین در جامعه ما نیزچنین بوده است معمولاً عالمان نه تنها از متعلمان یا نهاد و سازمان دیگر چیزی به عنوان مزد دریافت نمی کردند بلکه به دانش‌آموزان کمک مالی نیز می کردند.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش زابل تصریح کرد: متاسفانه در دنیای جدید این سنت به فراموشی سپرده شده است.
سیاسری گفت: انفاق علمی، آموزش داوطلبانه و عاشقانه و از باب انجام وظیفه است و بدون هیچگونه توقعی در این نگاه پیش از این که متعلم به دنبال معلم بگردد معلم در پی دانش آموز است تا او را برای رسیدن به قله های موفقیت همراهی کند.
وی با تشکر از جهادگران شرکت کننده در این طرح خاطر نشان کرد: امیداست اجرای این برنامه در موفقیت چشمگیر دانش آموزان سیستانی در کنکور ۱۴۰۰ موثر و مفید باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار