در گفت‌وگو با پانا:

رئوفیان: شورای ائتلاف اصولگرایان فاقد قواعد حزبی است

تهران (پانا) - دبیرکل حزب ایران زمین تأکید کرد فقط اشخاص حقیقی در شورای ائتلاف اصولگرایان حضور دارند و اگر کاندیدای آنان وارد نهاد ریاست جمهوری شود پاسخگوی کسی یا جایی هم نخواهند بود.

کد مطلب: ۱۱۷۱۹۳۸
لینک کوتاه کپی شد
رئوفیان: شورای ائتلاف اصولگرایان فاقد قواعد حزبی است

ابوالقاسم رئوفیان در گفت‌وگو با پانا به برنامه اصولگرایان در انتخابات ۱۴۰۰ اشاره کرد و افزود: «شورای وحدت اصولگرایان مکانیزم بهتری نسبت به گذشته را در پیش گرفته است، چراکه نمایندگان احزاب سیاسی در تصمیمات این شورا چه در تهران و چه سایر شهرها و شهرستان‌ها حضور دارند. اما حضور و حق رأی افراد حقیقی یکی از ضعف‌های این مکانیزم به شمار می‌آید که به عقیده من چنین مساله‌ای می‌تواند به شورای وحدت و اردوگاه اصولگرایی آسیب بزند.»

وی در ادامه شورای ائتلاف اصولگرایان را فاقد قواعد حزبی دانست و گفت: «فقط اشخاص حقیقی در این شورا حضور دارند و اگر کاندیدای ائتلاف اصولگرایان وارد نهاد ریاست جمهوری شود پاسخگوی کسی یا جایی هم نخواهند بود.»

نایب رئیس جبهه پیشرفت رفاه و عدالت تصریح کرد: «مسئولان شورای ائتلاف بفرمایند چه تعداد از دبیرکل احزاب حضور دارند؟ فقط افراد حقیقی عضو این شورا هستند. اما خوشبختانه شورای وحدت اصولگرایان علی‌رغم انتقادات و ضعف‌ها در چارچوب حزبی تعریف شده و در حال فعالیت است.»

رئوفیان افزود: «حتی احزاب و اشخاص میانه‌رو و مستقلین هم به شورای وحدت اصولگرایان دعوت شده‌اند، اما همانطور که گفتم شورای ائتلاف براساس قواعد حزبی و چارچوب درستی فعالیت نمی‌کند. تنها ایراد شورای وحدت حضور افراد حقیقی است که برخلاف اصول حزبی قرار دارد و در نهایت چنین ضعفی به بدنه اصولگرایان ضربه خواهد زد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار