فرمانده انتظامی شرق استان تهران خبر داد:

افزایش بیست درصدی کشفیات نیروی انتظامی درشرق استان تهران

ورامین ( پانا ) - در حوزه کرونا، یک پنجم از کارمندان و زحمت‌کشان در مجموعه نیروی انتظامی شرق تهران به دلیل ارتباطات بالا به کرونا مبتلا شدند و متأسفانه دو نفر از آن‌ها جان خود را از دست دادند.

کد مطلب: ۱۱۷۱۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد
افزایش  بیست  درصدی کشفیات نیروی انتظامی درشرق استان تهران

سردار کیومرث عزیزی، فرمانده انتظامی شرق استان تهران در این رابطه اظهار کرد: امسال ۲۸ مرحله طرح کشفیات را در شهرستان‌های شرق استان تهران اجرا کردیم که دستاوردهای خوبی را هم به همراه داشته است.

او افزود: در حوزه کرونا، یک پنجم از کارمندان و زحمت‌کشان در مجموعه نیروی انتظامی به دلیل ارتباطات بالا به کرونا مبتلا شدند و متأسفانه دو نفر از آن‌ها جان خود را از دست دادند.

او گفت: در بحث تصادفات درون شهری ۶۷ فوتی بوده که نسبت به سال گذشته هجده درصد کاهش پیدا کرده و در تصادفات برون شهری با ۱۴۲ فوتی نسبت به سال گذشته پانزده درصد کاهش داشته است.

عزیزی بیان کرد: ۲۰۹ نفر در تصادفات شهری و برون شهری جان خود را از دست دادند، در حالی که این تعداد در سال گذشته ۲۴۲ نفر بود که خوشبختانه شانزده درصد فوتی‌ها در شرق استان کاهش داشته است.

او با بیان اینکه امسال ۲۶۱۸۰ سرقت در حوزه شرق استان تهران انجام شد، گفت: ۱۲ هزار و ۹۳۴ نزاع فردی در شرق استان تهران انجام گرفته که نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران اضافه کرد: امسال ۹۸۸۷ کیلو گرم مواد مواد مخدر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران کشف شده است.

او تصریح کرد: امسال در مجموع ۱۰۴۴۲ خودرو و موتورسیکلت متوقف شده که نسبت به سال گذشته هفتاد درصد کاهش داشته است.

سردار عزیزی خاطرنشان کرد: سال گذشته ۷۲ درصد کشفیات داشتیم و امسال به ۹۳ درصد و تقریباً بیست و یک درصد از آن افزایش در حوزه فضای مجازی را داشتیم.

خبرنگار: مجتبی کچوئی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار