طبق قانون تمدید دوباره مهلت ثبت‌نام انتخابات شوراها امکان‌پذیر نیست

تهران (پانا) - فرماندار تهران با اشاره به انجام ثبت‌نام ششمین دوره شورای شهر تهران تا ساعت ۲۰ می‌گوید زمان ثبت‌نام دیگر تمدید نخواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۷۱۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
طبق قانون تمدید دوباره مهلت ثبت‌نام انتخابات شوراها امکان‌پذیر نیست

عیسی فرهادی ضمن بازدید از ستاد ثبت‌نام ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران درخصوص آخرین وضعیت ثبت‌نام شورای شهر تهران گفت: تا حدود دو ساعت پیش ثبت‌نام قطعی بیش از ۶۰۰ نفر انجام شده بود که به این ترتیب روز بسیار پرکاری بوده است. همکاران من در سایت ثبت‌نام دو کار را انجام می‌دهند یکی بحث ثبت‌نام افرادی که به صورت حضوری به فرمانداری تهران مراجعه می‌کنند که هر کاربر ثبت‌نام افراد را انجام می‌دهد.

وی افزود: بخش دیگری از کار برای افرادی است که به صورت غیرحضوری و الکترونیک ثبت‌نام کرده‌اند که پرونده‌های آنها توسط کاربران ما در فرمانداری تهران رصد و اسناد آنها طبق قانون مورد تایید قرار می‌گیرد و اگر مشکلی وجود داشته باشد به وسیله پیامک به داوطلب اطلاع داده می‌شود تا نسبت به اصلاح آن اقدام کنند. پس از کامل شدن پرونده کاربران ما ثبت‌نام را تایید می‌کنند.

وی ادامه داد: امروز روز پرکاری بود و برابر اعلام وزارت کشور تا ساعت ۲۰ شب ثبت‌نام حضوری تمدید شده و به این ترتیب کمتر از یک ساعت دیگر تا پایان زمان ثبت‌نام حضوری فرصت باقی است. البته تا ساعت ۱۲ شب نیروهای ما ثبت‌نام افراد غیرحضوری را بررسی و تایید خواهند کرد.

فرماندار تهران در پاسخ به سوالی درخصوص تمدید دوباره زمان ثبت‌نام گفت: طبق قانون تمدید دوباره امکان‌پذیر نیست. راس ساعت ۲۰ درب ستاد ثبت‌نام بسته خواهد شد، اما افرادی که داخل ستاد هستند تا هر زمانی که به طول بیانجامد ثبت‌نام آنها انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار