سهمیه اعتباری سوخت بهمن خودروهای حمل و نقل عمومی واریزشد

تهران (پانا) - به گفته مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور سهمیه اعتباری سوخت بهمن ماه ۷۱۹ هزار خودروی حمل و نقل عمومی واریزشد.  

کد مطلب: ۱۱۷۱۸۷۰
لینک کوتاه کپی شد
سهمیه اعتباری سوخت بهمن خودروهای حمل و نقل عمومی واریزشد

به گزارش اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، مرتضی ضامنی افزود: ما به‌التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت بهمن ماه ۷۱۹ هزار خودروی حمل و نقل عمومی امروز ۲۶ اسفند واریزشد.

وی ادامه داد: ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت بهمن ماه ۷۱۹ هزار خودروی حمل و نقل عمومی با کاربری مختلف از جمله آژانس تاکسی تلفنی(زیر نظر شهرداری‌ها و صنفی)، تاکسی‌های اینترنتی، تاکسی‌های فرودگاهی و ویژه، تاکسی‌های شهرهای بدون جایگاه CNG، تاکسی‌های برون شهری، ناوگان تحت پوشش آرامستان‌ها، راهبران آموزش و پرورش و پیک موتوری واریز شد.

ضامنی افزود: سهمیه بهمن ماه ناوگان اعتباری بالغ بر یک هزار و ۲۹۰ و یک میلیارد ریال است که در ۲۶ اسفند ماه به حساب رانندگان واریز شده است.

وی در رابطه با نحوه استفاده از این اعتبار گفت: این اعتبار در کلیه کارت‌های بانکی رانندگان شارژ می‌شود و آنها صرفا در زمان سوختگیری می‌توانند از هر یک از کارت‌های بانکی خود، به منظور پرداخت هزینه سوخت در جایگاه استفاده کنند.

این مسئول گفت: رانندگان برای اطلاع از میزان اعتبار تخصیصی می توانند با مراجعه به سامانه ملی اطلاعات سفر " سماس" از میزان اعتبار واریزی به کارت خود در هر ماه و همچنین تاریخچه استفاده از این اعتبار مطلع شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار