همایش تجلیل از طلایه داران تربیت شهرستان بوشهربرگزار شد

بوشهر(پانا)- همایش تجلیل از طلایه داران تربیت شهرستان بوشهر در کانون امام خمینی(ره) با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۱۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد
همایش تجلیل از طلایه داران تربیت شهرستان بوشهربرگزار شد

علی موحدی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در جمع فرهنگیان شهرستان بوشهر گفت : حجم کار در حوزه پرورشی گسترده و طاقت فرساست و نیاز به توان مضاعف دارد .

موحدی افزود : صدها رشته مسابقات فرهنگی، هنری ، قرآنی _ دهها جشنواره و فعالیت های متعدد پرورشی ، نیازمند وقت گذاری و ایثارگری است تا هیچ ماموریتی از ماموریت های این حوزه روی زمین نماند .

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد : در کنار همه فعالیت ها و مسابقات و برنامه های پرورشی ، افزایش آسیبهای اجتماعی ناشی از دوران کرونایی و مشکلات حاصل از فضای مجازی ، حجم کار مربیان ومعاونین پرورشی و مشاوران را گسترده تر و دامنه این فعالیتها را افزایش داده است .

موحدی ضمن تاکید بر ضرورت همکاری ‌و هم افزایی و همدلی همه ارکان آموزش و پرورش برای کاهش آسیبهای اجتماعی دانش آموزان گفت : همه دستگاههای اجرایی در سطح استان ، باید در راستای پیوست های فرهنگی دستگاه متبوع ، بدون منت به آموزش و پرورش کمک کنند تا آموزش و پرورش نسل فردای ایران عزیز را تربیت نموده ، منابع انسانی کارآمد مورد نیاز دستگاه های اجرایی را بسازد .

موحدی افزود : همینطور که برای تقویت بُنیه علمی اعتبارات استانی اختصاص می باید ، برای تقویت بُنبه دینی و تربیتی و فرهنگی دانش آموزان نیز باید اعتبارات ویژه ای در اختیار معاونت پرورشی و فرهنگی قرار گیرد .

معاون پرورشی استان بوشهر در ادامه ضمن اشاره به طرحهای پرورشی و مشاوره ای از جمله : طرح ملی نماد و طرح ملی یاریگران زندگی که در حوزه کاهش آسیبهای اجتماعی در مدارس درحال اجراست گفت : اورژانس اجتماعی دانش آموزان با خط تلفن رایگان 1570 با هدف پیشگیری و کاهش آسیبهای اجتماعی ، ارائه خدمات مشاوره ای و مددکاری اجتماعی ، بزودی در مرکز استان راه اندازی خواهد شد.

علی اکبری معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان بوشهر ضمن خوشامد گویی به میهمانان از زحمات تمامی همکاران حوزه پرورشی تشکر کرد. سپس توضیحاتی را در خصوص چگونگی انتخاب فعالان تربیتی ارائه کرد.
هم چنین فرامرز سلیمی فرد مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر با تبریک حلول ماه شعبان وضعیت حوزه پرورشی را تشریح و به اهمیت و حساسیت کار در این حوزه اشاره کرد.

وی ابراز امیدواری کرد با حضور اکبری بر کیفیت فعالیت های پرورشی بیش از پیش افزوده خواهد شد.
در ادامه برنامه هایی از قبیل پخش کلیپ منتخب فعالیت های پرورشی مدارس، رونمایی از تندیس برترین اقدام تربیتی، انتخاب اثر تربیتی برتر توسط داوران اجرا شد.

در پایان مراسم از خانواده شهدای تربیتی و برگزیدگان و فعالان حوزه امور تربیتی تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار