دردسرهای استقلال ادامه دارد؛ پنجره نقل و انتقالات بسته ماند

تهران (پانا) - با مشکلی که در پرداخت طلب مدافع بلغارستانی ایجاد شده است، استقلال برای ثبت قرارداد بازیکنان جدیدش با مشکلی بزرگ روبرو است.

کد مطلب: ۱۱۷۱۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد
دردسرهای استقلال ادامه دارد؛ پنجره نقل و انتقالات بسته ماند

در حالی که باشگاه استقلال عصر یکشنبه به صورت رسمی خبر از پرداخت طلب نیکولای بودوروف مدافع بلغارستانی این تیم داده بود تا پنجره نقل و انتقالات زمستانی آبی‌های شهر تهران باز شود، اما آخرین خبر حکایت از ماجرای دارد که می‌تواند برای فرهاد مجیدی و هواداران استقلال تلخ باشد.

پیگیری‌ها حاکی از این است که طلب استقلال به شماره حسابی که بودوروف اعلام کرده واریز شده اما بانک مقصد پول را به علت مشکلی که حساب مدافع بلغارستانی داشته برگشت زده است و در نتیجه پول به حساب ننشسته است.

البته باشگاه استقلال با اطلاع از مشکل پیش آمده در ماجرای انتقال پول، با وکیل این بازیکن به سرعت تماس گرفته و شماره حساب جدید دریافت کرده و امروز مراحل انتقال پول به حساب بازیکن بلغارستانی را انجام خواهند داد تا یکبار دیگر با فیفا مکاتبه کرده و مراتب واریز طلب را به اطلاع فدراسیون جهانی فوتبال برسانند تا پنجره نقل و انتقالات زمستانی برای استقلال باز شود.

پنجره نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران ساعت 24 پنجشنبه 28 اسفند 99 بسته خواهد شد و پس از آن باشگاه استقلال اجازه ثبت قرارداد نخواهد داشت.

سعید مهری، آرمان رمضانی و امیر حسین بیات خریدهای استقلال تا به امروز هستند که در صورت بسته ماندن پنجره نقل و انتقالات، قراردادشان ثبت نخواهد شد و بدون تیم می‌مانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار