فرماندار نیشابور در جلسه ستاد بحران شهرستان:

ساخت 16پروژه متوقف شده در نیشابور دوباره آغاز شد

نیشابور (پانا) - جلسه ستاد بحران شهرستان نیشابور با حضور تعدادی از مدیران ادارات این شهرستان در محل سالن همایش های آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۱۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد
ساخت 16پروژه متوقف شده در نیشابور دوباره آغاز شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور سال 99 را سالی پر از فراز و نشیب و مستثنی از سالهای دیگر قرن دانست و گفت: طبیعتا همه دنیا در بخش های مختلف تحت تاثیر بیماری کرونا قرار گرفتند و با تشدید تحریم ها و ایجاد موانع، شرایط سختی را برای مردم ایجاد کردند.

علیرضا قامتی بااشاره به مدیریت مدبرانه رهبر بزرگ انقلاب در مقابل مشکلات عنوان شده، افزود: شما به عنوان مدیران نظام جمهوری اسلامی ایران، باید اطلاعات عام جمهوری اسلامی ایران را مورد مطالعه قرار داده و پاسخگوی مردم باشید.

قامتی گفت: در حوزه های امنیتی، اجتماعی و اقتصادی رشد خوبی داشته ایم. دو مرحله استخدامی در فولاد خراسان و جذب نیرو در دانشکده علوم پزشکی بیش از هزار شغل برای جوانان این شهر فراهم کرده است. به همت شما و مجموعه دستگاه های اجرایی شهرستان، فرصت هایی ایجاد شد که به جز وحدت و همدلی اتفاق نمی افتاد. در حوزه آب و فاضلاب بیش از 30 میلیارد تومان اعتبارات هزینه شد تا بحران های سال قبل به حداقل برسد.

وی ادامه داد: در حوزه دانشکده علوم پزشکی بیش از 80 میلیارد تومان ساخت و ساز داشته ایم که با حضور وزیر افتتاح خواهد شد. امروز به واسطه اقتدار شما، سرمایه گذار احساس آرامش می کند و در صحنه حضور دارد. در حوزه های عمرانی کارهای متفاوتی انجام شده است که بیش از 30 درصد اعتبارات استان به سمت نیشابور هدایت شده است؛ بیمارستان سوم، کانون شهید شوشتری، طرح تفصیلی نیشابور و در مجموع ساخت 16 پروژه پس از سالها توقف، دوباره آغاز شد و در حال انجام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار