«کلبه عموپورنگ» کلید خورد

تهران (پانا) - با اضافه شدن چهره‌های جدید به فهرست بازیگران «کلبه عمو پورنگ» تصویربرداری این مجموعه از روز گذشته آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۷۱۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد
«کلبه عموپورنگ» کلید خورد

به گزارش روابط عمومی پروژه؛ تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «کلبه عمو پورنگ»، به تهیه‌کنندگی مسلم آقاجانزاده و کارگردانی احمد درویشعلی‌پور و نویسندگی محمد درویشعلی‌پور، با تکمیل شدن فهرست بازیگرانش از روز گذشته آغاز شد و سعید امیرسلیمانی، کمند امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی، آرش میراحمدی، ابراهیم شفیعی و امیرمحمد متقیان چهره‌های دیگری هستند که در این مجموعه حضور خواهند داشت.

«کلبه عمو پورنگ» مجموعه‌ای است که با طراحی شخصیت‌های بکر و گریم‌ و لباس‌هایی متفاوت که نمونه آن در برنامه‌های تلویزیونی به ندرت دیده شده، در تلاش است با رویکرد تحکیم روابط کودکان و خانواده و پرداختن به مفاهیم سبک زندگی ایرانی- اسلامی، تشویق به حفظ محیط زیست و رعایت مسائل شهری و احترام به قوانین شهری، در نوروز ۱۴۰۰ از شبکه دو سیما میزبان کودکان و خانواده‌ها باشد.

طراحی گریم و لباس این مجموعه به صورتی انجام گرفته است تا با کاراکترهایی باورپذیر و فضایی فانتزی در کنار قصه و روایتی نو، بتواند ارتباطی عمیق و درست را با مخاطبان برقرار کند.

محمدرضا داوود نژاد، رامین ناصرنصیر، فرهاد بشارتی، امیر سهیلی، سوسن پرور و آرش نوذری بازیگرانی هستند پیش از این حضور آنها در مجموعه قطعی شده بود.

اسامی عوامل این مجموعه عبارتند از تهیه‌کننده: مسلم آقاجانزاده، کارگردان: احمد درویشعلى‌پور، نویسنده: محمد درویشعلى‌پور، مجرى طرح: محمدحسین خلیفه، برنامه‌ریز: مجید موثق، مدیر تصویربردارى: محمود صالحى، مدیر صدابردارى: بهروز عابدینى، تدوین: امید شهلایى، جلوه‌هاى ویژه تصویرى: على زارع، طراح گریم: شهرام خلج، طراح لباس: سحر گوران، طراح صحنه و دکور: ارغوان شیبانى، منشی صحنه: مریم ویس‌مرادی، دستیار اول کارگردان: محمدرضا زاهدیان، آهنگساز: مهرداد نصرتى، مدیر تولید: على رحیم‌زاده، طراح حرکات: سروش کریمی‌نژاد، عکاس: پوریا منوچهرزاده و مدیر روابط عمومی: عاطفه نوذری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار