رئیس‌جمهوری در آیین  بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت نیرو؛

آمریکا به مسیر عقلانیت و قانون برگردد

تهران (پانا)‌ - رئیس‌جمهوری افتتاح 307 طرح و پروژه در حوزه آب و نیرو در سال جاری با 81 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری را افتخاری بزرگ برای کشور دانست و با تشکر ویژه از وزارت نیرو برای اجرا و افتتاح این طرح‌های ارزشمند، گفت پنج‌شنبه‌های افتتاح و اینکه توانستیم در شرایط سخت تحریم و کرونا جهش تولید را در مقام عمل نشان دهیم، در تاریخ ایران ثبت می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۷۱۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد
آمریکا به مسیر عقلانیت و قانون برگردد

حسن روحانی روز سه‌شنبه در پنجاه و هشتمین پویش تدبیر و امید برای جهش تولید و افتتاح طرح‌های ملی وزارت نیرو، با اشاره به ابراز رضایت رهبر معظم انقلاب از افتتاح طرح‌های ملی و بزرگ در حوزه آب، افزود: برخی از افتتاح‌های انجام شده در سال جاری در تاریخ کشور بی‌نظیر بوده است.

روحانی با بیان اینکه افتتاح این طرح‌ها در شرایط سخت جنگ اقتصادی و شیوع ویروس کرونا نشان داد که ملت ایران، جوانان و مهندسان کشور زنده هستند، گفت: دولت جنایتکار آمریکا با طرح تروریستی خود، ظلم بزرگی علیه ملت ایران انجام داد.

رئیس‌جمهوری خاطرنشان کرد: دولت فعلی آمریکا بارها به اشتباه بودن اقدامات دولت قبلی اعتراف کرده است اما بعد از گذشت دو ماه در عمل برای جبران این اشتباهات چیزی ندیده‌ایم و فقط حرف بوده است که امیدواریم به مسیر عقلانیت و قانون برگردند و در این راه قدم بردارند.

رئیس‌جمهوری افزود: بی‌تردید اگر آنها به انجام تعهدات خود بازگردند این کار نه تنها به نفع خودشان است، بلکه به نفع منطقه، سازمان‌های بین‌المللی و تعهدات در عرصه جهانی خواهد بود.

روحانی با بیان اینکه امسال سال سختی برای مردم بزرگ ایران بود، گفت: به واسطه اقدام تروریستی آمریکا که هنوز هم ادامه دارد، بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی و روند صادرات و واردات کشورمان دچار مشکل شد و حتی برای خرید واکسن کرونا، با محدودیت مواجه شدیم.

رئیس‌جمهوری با بیان اینکه افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های ملی تا هفته آخر فعالیت دولت دوازدهم ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: افتتاح اینگونه طرح‌ها باعث دلگرمی مردم بوده و ضربه بزرگی به دشمنان محسوب می‌شود، چرا که دشمنان انتظار داشتند، اقتصاد ایران را دچار مشکل کنند.

روحانی گفت: یکی از افتخارات دولت تدبیر و امید این بوده که در هر ماه یک تصفیه‌خانه فاضلاب، هر دو ماه یک تصفیه‌خانه آب و هر یک ماه و چند روز یک سد بزرگ را به افتتاح رسانده است، افتتاح این طرح‌ها اقدام بسیار ارزنده‌ای است و همچنان تا آخرین ساعتی که وظیفه خدمت به ملت ایران را داریم، ادامه خواهد داشت و ان‌شاء الله دولت آینده نیز مسیر این خدمات را ادامه خواهد داد.

رئیس‌جمهوری در ابتدای سخنان خود اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت ابا عبدالله الحسین(ع)، پرچمدار با وفایش حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) و امام سجاد(ع) را تبریک گفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار