دستگاههای برتر در رعایت حقوق شهروندی و حجاب و عفاف تجلیل شدند

اردبیل(پانا) - با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل ‌‌،دستگاههای برتر استان در رعایت حقوق شهروندی و حجاب و عفاف تجلیل شدند.

کد مطلب: ۱۱۷۱۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد
دستگاههای برتر در رعایت حقوق شهروندی و حجاب و عفاف تجلیل شدند

به گزارش استانداری اردبیل،طی مراسمی که با حضور بهروز ندایی ،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل و جمعی از مسئولین دستگاه های اجرایی استان در استانداری اردبیل برگزار شد از دستگاه های برتر در حوزه حقوق شهروندی و عفاف و حجاب در سال 99 تجلیل شد.

او در این جلسه گفت: دستگاههای اجرایی به عنوان محل مراجعه مردم و حل و فصل کارهای اداری لازم است همواره رعایت حقوق شهروندی و حجاب و عفاف را سرلوحه اقدامات خود کنند و این مولفه ها همواره ازسوی مردم و مسوولان رصد می شود.

محمد سیمزاری، مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل هم هدف از بررسی عملکرد دستگاهها در خصوص حقوق شهروندی و حجاب و عفاف را ارتقای خدمت رسانی و کسب رضایت مردم عنوان کرد.

در این جلسه از ادارات برق، علوم پزشکی، دانشگاه محقق اردبیلی، سازمان صمت، کمیته امداد، آب منطقه ای، مدیریت و برنامه ریزی، اوقاف و امور خیریه و استاندارد در بحث حجاب و عفاف تجلیل شد.

در بحث حقوق شهروندی نیز دستگاههای برق ، سازمان صمت، تعاون ، کار و رفاه اجتماعی، میراث فرهنگی ، استاندارد ، بیمه سلامت ، امور مالیاتی، ثبت احوال، علوم پزشکی و مدیریت و برنامه ریزی استان تجلیل شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار