تاکید بر رعایت قانون و ضوابط در استخدام و به کارگیری آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی

تهران (پانا) - سی و پنجمین جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان به ریاست محمد زاده معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۱۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
تاکید بر رعایت قانون و ضوابط در استخدام و به کارگیری آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی، سی و پنجمین جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان به ریاست شاپور محمد زاده معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی برگزار گردید و محمد زاده در آغاز این جلسه ضمن تبریک حلول ماه مبارک شعبان و تبریک اعیاد این ماه، یاد و نام شهدا و امام شهدا را گرامی داشت و برای مقام معظم رهبری ( مدظله العالی)آرزوی سلامتی کرد.

محمد زاده در این جلسه که آخرین جلسه سال جاری بود از تلاشها و زحمات کلیه همکاران خود قدردانی و تشکر نمود و ضمن اشاره به توفیقات و دستاوردهای سال 99 گفت: از دیگر کارهای خوب سال 99 راه اندازی برنامه سامانه تحت وب و رادیو اینترنتی رسا و آغاز تولید برنامه آموزشی تلویزیونی آموزش دوره انتقال است.

معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی در ادامه گفت: اعتقاد دارم که در کارها اثربخشی را در نظر بگیریم و اگر لازم است کاری انجام بشود بهتر این است که کار اثر بخش و باکیفیت باشد و بعنوان مثال بجای چندین کار متفاوت ، شایسته است که یکی دو کار با کیفیت داشته باشیم.

وی به ساخت برنامه آموزشی قلم و بیان اشاره کرد و گفت: برنامه تولیدی آموزش دوره انتقال تحت عنوان قلم و بیان قطعاً می تواند از کارهای ماندگار و بسیار خوب باشد که خوشبختانه در سال جاری آغاز گردیده و روز گذشته نیز بنده بازدیدی از لوکیشن ساخت این برنامه داشتم ، تذکرات و موارد لازم را از لحاظ اهمیت این برنامه به کارگردان آن انتقال دادم، قلم و بیان برنامه ای است که علاوه بر اینکه در نظر است به دفعات از تلویزیون پخش شود، قطعاً در سامانه تحت وب، رادیو رسا، شبکه شادنما و سایت سازمان بارگذاری خواهد شد و به تواتر مورد استفاده قرار خواهد گرفت، بنابراین بایستی در تولید آن نهایت دقت لازم اعمال شود.

محمد زاده در خصوص مسائل اداری و استخدامی و بکارگیری آموزش دهندگان تاکید بر رعایت قانون و ضوابط کرد و در مورد تالیفات نیز عنوان کرد: در حوزه تالیف بایستی همه همکاران و دفاتر اهتمام جدی را برای سال 1400 در نظر داشته باشند.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی در پایان برای همه مردم کشورمان و برای همکاران خود در سازمان و استان ها، سلامتی و سال جدید خوب و خوشی را آرزو کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار