دانش آموزان منطقه ۱۳ در المپیاد علمی کشوری افتخار آفریدند

تهران(پانا)- مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۳ در آیین تجلیل از مدال آوران، کسب مدال موفقیت در المپیاد علمی دانش آموزی را بخشی از توفیقات آموزش و پرورش منطقه در سال تحصیلی جدید بر شمرد.

کد مطلب: ۱۱۷۱۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان منطقه ۱۳ در المپیاد علمی کشوری  افتخار آفریدند

آیین تجلیل از مدال آوران المپیاد علمی با حضور سید محمد هادی حسینی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۳، معاونین منطقه، دانش آموزان، والدین و مسئولین مدارس منتخب، روز ۲۵ اسفند در سالن منطقه ۱۳ برگزار شد.

حسینی ضمن تشکر از حضور دانش آموزان در این شرایط بحرانی گفت: المپیاد های علمی دانش آموزی، مسابقه های علمی هستند که هر ساله برگزار می شود، دانش آموزان زیادی تمایل دارند که در این رقابت شرکت نمایند اما فقط دانش آموزان با استعداد و پیگیر می توانند در این عرصه به رتبه کشوری دست یابند.

وی افزود: المپیاد دانش‌آموزی رقابتی جذاب است که می‌تواند به دانش‌آموزان کمک کند درسی را که در آن استعداد دارند یا به آن علاقه‌مند هستند به‌صورت تخصصی بخوانند، و با توجه به آن آینده خود را رقم بزنند.

حسینی با اشاره به حمایت والدین عزیز که بستر مناسب را برای شکوفایی استعداد فرزندانشان مهیا کردند گفت: دانش آموزان پرتلاش و با استعداد منطقه ۱۳ از مدارس فرزانگان۴، علامه حلی ۷ و نمونه دولتی فرهنگ با کسب یک مدال طلا، ۴ مدال نقره و ۵ مدال برنز در رشته های "ادبیات، جغرافیا، زیست شناسی، سلول های بنیادی و کامپیوتر" در المپیاد علمی دانش آموزی افتخار آفریدند که این درخشش را می توان بخشی از توفیقات آموزش و پرورش منطقه ۱۳ در سال تحصیلی جدید بر شمرد.

در ادامه مراسم مدیر منطقه ۱۳ به اهمیت تحصیل از نظر علمی و معرفتی در نظام تعلیم و تربیت، ساحت های شش گانه تربیتی، دانش آموز، خانواده سالم و جامعه سالم و به ارتباط این سه در سند تحول بنیادین تاکید کرد.

در پایان مراسم از دانش آموزان حاضر در این مراسم با یک جلد کلام الله مجید و کارت هدیه تقدیر شد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار