در راستای پوشش حداکثری دانش آموزان لازم التعلیم؛

850 نفر بعنوان نیروی خدمات آموزشی به کار گرفته شدند

تهران (پانا) - معاون پژوهش، پشتیبانی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از به کارگیری 850 نفر بعنوان نیروی خدمات آموزشی در سال تحصیلی جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۱۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
850 نفر بعنوان نیروی خدمات آموزشی به کار گرفته شدند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، یوسف بهارلو با بیان این خبر گفت: به استناد حکم مقرر در ماده 41 الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی مقررات مالی دولت مصوب سال 1393، با هدف پوشش حداکثری دانش‌آموزان لازم‌التعلیم به ویژه در مناطقی که ظرفیت کافی در مدارس دولتی وجود ندارد، اجازه به کارگیری نیروی خرید خدمات آموزشی به وزارت آموزش و پرورش داده شد.

او افزود: براین اساس 850 نفر از افراد دارای مدرک تحصیلی معتبر دانشگاهی و حائز شرایط ، از طریق موسسات خصوصی دارای مجوز در سال تحصیلی جاری در آموزش و پرورش استان به کارگیری شدند.

بهارلو تصریح کرد: طبق بند 2-6 شیوه نامه، نیروی‌های به کارگرفته شده توسط طرف‌های قرارداد خرید خدمات آموزشی، تحت کارفرمای بخش خصوصی بوده و ادارات کل آموزش و پرورش بجز در مرحله صلاحیت‌های عمومی، تخصصی و حرفه‌ای هیچگونه تعهد در استخدام و یا اولویت استخدام برای این افراد نخواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار