جلسه هماهنگی مسئولین سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی برگزار شد

ارومیه (پانا) - جلسه هماهنگی مسئولین سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۱۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی مسئولین سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی  برگزار شد

جلسه هماهنگی مسئولین سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی با حضور مسئولین و کارشناسان مناطق 24 گانه استان در محل سالن جلسات سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

حسین عباس زاده رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی ضمن تقدیر و تبریک اعیاد شعبانیه در این جلسه اظهار کرد : نهاد سازمان دانش آموزی یک مجموعه فرهنگی و تربیتی با گرایش های مختلف در بعدهای اجتماعی است و برای تحقق اهداف و فعالیتهای این مجموعه برنامه ریزی های تخصصی صورت می پذیرد.

حسین عباس زاده در خصوص برنامه های سازمان دانش آموزی در سالی که گذشت اظهار کرد: امسال نیز همانند سال های گذشته همایش یاوران انقلاب را در بعد استانی و به صورت مجازی برگزار کردیم، جشن نیکوکاری ، جشن تولد زمین (درختکاری) و همچنین پویش بوسه بر بهشت 1 و 2 که در جهت تقدیر از مقام مادر و مقام پدر برنامه ریزی شده بود اجرا شد.

عباس زاده ادامه داد : سازمان دانش آموزی جهت تقویت روحیه مطالبه گری و ارتقای شاخصه فن بیان و همچنین تحقق ساحت تربیت سیاسی دانش آموزان اقدام به برگزاری سلسله مناظرات دانش آموزی کرده که این مناظرات از مرحله مدرسه ای تا استانی برگزار گردید.

وی در این خصوص گفت: برگزاری دوره تربیت مدرس و دوره آموزش خبرنگاری برای دانش آموزان، افتتاحیه و برگزاری جلسات متعدد برای مجلس دانش آموزی و همچنین دوره های آموزشی برای مربیان پیشتاز و دانش آموزان عضو این تشکل از جمله این اقدامات بوده که به نحو احسن برگزار شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار