همکاری همگانی برای جلوگیری از بروز پیک چهارم کرونا

اردبیل ( پانا) - استاندار اردبیل بر همکاری همگان برای جلوگیری از بروز پیک چهارم کرونا در استان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۱۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد
همکاری همگانی برای جلوگیری از بروز پیک چهارم کرونا

به گزارش استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو ،استاندار اردبیل در جلسه ویدئو کنفرانسی با فرمانداران استان اظهار کرد: باید همه همکاری کنیم و محدودیت ها را طبق دستورالعمل اجرا کنیم تا با پیک چهارم کرونا مواجه نشویم.

او تصریح کرد:با توجه به پروتکل های بهداشتی اعلام شده از ستاد ملی کرونا باید ازدحام جمعیت با تدابیر خاص کنترل شود و اکیپ های بازرسی از ساعت ۱۰ صبح تا آخر شب گشت زنی و نظارت لازم را داشته باشند.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه اصناف نیز باید طبق پروتکل بهداشتی عمل کنند، افزود: وقتی به اصناف اعلام می شود که در ساعت مقرر تعطیل کنند، سرپیچی نکنند تا با رعایت دستورالعمل ها و کنترل بیماری کرونا، کسی متضرر نشود.

بهنام جو گفت: فرمانداران با اصناف و مغازه داران جلسه برگزار کنند و از پیشنهاد این قشر نیز در ارتباط با چگونگی کنترل جمعیت در مغازه ها و پیشگیری از ویروس کرونا نظرخواهی کنند.

او تصریح کرد: در طول یک سال همه به نوبه خود ضرر کرده و بسیاری از مردم عزیزان خود را از دست داده اند و تمهیدات ما بخاطر مردم و سلامتی آنهاست و نباید با کم توجهی و عادی سازی بار دیگر دچار خسران و ضرر شویم.

این مسول ادامه داد: شهرستان ها به تناسب جمعیت و مسافران احتمالی، تمهیدات لازم را برای کنترل و پیشگیری ویروس کرونا اعمال کنند و در جلسات روزانه نحوه استفاده از ظرفیت نیروهای بسیج، هلال احمر، گردشگری و مراکز بهداشتی و همچنین کاستی های موجود مشخص شود تا در روزهای خاص تعطیلات کمبود تجهیزات و نیروی انسانی نداشته باشند.

استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات 1400 بر اهمیت برگزاری انتخابات سالم و باشکوه تاکید کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل نیز از آمادگی تمامی فرمانداری ها و بخشداری ها برای برگزاری انتخابات خبر داد.

در این جلسه هر یک از فرمانداران نظر و پیشنهادهای خود را ارائه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار