درخواست وزیر دفاع از جوانان چه بود؟

تهران (پانا) - وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درباره مسائل مختلف کشور و فراز و نشیب‌ها سال‌های اخیر با گروه مشاوران جوان خود گفت‌وگو کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۱۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد
درخواست وزیر دفاع از جوانان چه بود؟

به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در نشست با مشاوران جوان وزارت دفاع با اشاره به جمعیت جوان، دانشمند و حزب‌الهی و انقلابی که به عنوان بدنه اصلی وزارت دفاع مشغول خدمت هستند، آن را مایه مباهات کشور و یکی از دستاوردهای مهم انقلاب برشمرد و گفت: باید این عقبه عظیم دانشمندی و انقلابی با همت چند برابر و رشد جامع، خود را برای آینده کشور آماده‌تر کنند.

امیر حاتمی در این دیدار با اشاره به انتظارات بسیار کشور از جوانان تصریح کرد: انتظار می‌رود جوانان به این مقدار رشد که الحمدالله رشد خیلی خوبی است قانع نشوند و با اهداف بلندتر و فکرهای بزرگ برنامه‌های اجرایی بزرگ و عملیاتی بنویسند و با همت راسخ خود را برای آینده کشور آماده کنند.

وزیر دفاع در این نشست با اشاره به اقدامات ارزنده‌ای که به رغم همه تحریم‌های ظالمانه در این دوران در کشور انجام شده است، رمز موفقیت را رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری دانستند که با تلاش و همت جوانان مومن و انقلابی و با اراده انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه این جوانان بودند که با بصیرت و دشمن‌شناسی به امر رهبرشان راهبردهای خبیثانه دشمنان را شکست دادند گفت: فرمانده معظم کل قوا بسیاری از این موفقیت‌ها و پیروزی‌ها را وعده داده بودند و این پیش‌بینی‌ها محقق شد.

امیرحاتمی با اشاره به راهبرد فشار حداکثری دشمن و اقدامات دشمنان در این مدت، بزرگ‌ترین دستاورد آن را بصیرت و ارتقای شناخت مردم از دشمنان دانست و اظهار داشت: دیگر مکر آنان آشکار و روشن شده است و کسانیکه شاید در ابتدا در دشمنی آنها ذره‌ای تردید داشتند امروز به واقع، به دشمنی آمریکا واقف شدند و این یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین تجربه‌هایی است که ملت ایران به دست آورد و مرحله جدیدی از رشد و بلوغ ملت بزرگ ایران رقم خورد.

وی تصریح کرد: امروز که نگاه می‌کنیم کشور فراز و نشیب‌های فراوانی را طی کرده است و ملت بزرگ و عزیز ایران در هر کدام از مراحل به بلوغ و رشد بالایی دست یافته است.

در این نشست نیز تعدادی از مشاوران جوان سازمان‌ها و ستاد وزارت دیدگاه‌ها و نظرات خودشان را درخصوص موضوعات مختلف با وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مطرح کردند. گروه مشاوران جوان وزیر دفاع از زمان آغاز و شروع فعالیت خود در 4 سال اخیر در سطوح مختلف وزارت و سازمان‌های تابعه آن تشکیل شده است که با برگزاری جلسات مختلف دیدگاه‌ها و ایده‌های جوانان وزارت دفاع را به صورت مستقیم و بی‌واسطه به مدیران عالی این وزارتخانه مطرح و به صورت نوبه‌ای با وزیر دفاع جلسه برگزار می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار