دستگیری متهمان به سرقت وسایل از ساختمان های ناتمام و باغ ویلا در چناران

چناران ( پانا)- فرمانده انتظامی شهرستان چناران از شناسایی و دستگیری 3 متهم به سرقت وسایل از ساختمان های ناتمام و باغ ویلاهای حاشیه این شهرستان و کشف 19 فقره سرقت در این زمینه خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۱۴۰۰
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری متهمان به سرقت وسایل از ساختمان های ناتمام و باغ ویلا در چناران

به گزارش روابط عمومی فرماندهی انتظامی چناران، قربانعلی حیدرپور در تشریح این خبر گفت: ماموران گشت کلانتری 11 چناران حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی خود، دو مرد را در حالی که با در دست داشتن 2 کیسه سعی داشتند خود را از دید مأموران پنهان کنند،‌ مشاهده می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان چناران افزود: مأموران به رفتار دو مرد مشکوک و آنان را که قصد فرار داشتند دستگیر و در بازرسی از کیسه همراه شان،‌ تعدادی شیرآلات ساختمانی و آبیاری، یک دستگاه کفکش، وسایل الکتریکی، مقداری آهن آلات و ابزارآلات کشف کردند.

حیدرپور بیان کرد: متهمان به مقر انتظامی منتقل و در تحقیقات فنی پلیس و در برابر مستندات و مدارک موجود، ضمن اعتراف به سرقت اموال اشاره شده به 19 فقره سرقت از باغ ویلاها و ساختمان های ناتمام در سطح شهرستان چناران با همکاری فردی دیگر اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک مالخر و دیگر همدست متهمان توسط پلیس، گفت: تحقیقات در خصوص دیگر جرایم احتمالی و کشف سایر اموال مسروقه ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار