اعلام نفرات برتر مسابقه نهاد امور تربیتی و مربیان امور تربیتی

تهران (پانا) - از مجموع شرکت کنندگان در مسابقه نهاد امور تربیتی و مربیان امور تربیتی 1471 نفر از همکاران نمره کامل را کسب کردند.

کد مطلب: ۱۱۷۱۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
اعلام نفرات برتر مسابقه نهاد امور تربیتی و مربیان امور تربیتی

نفرات برتر مسابقه نهاد امور تربیتی و مربیان امور تربیتی در بیان و بنان مقام معظم رهبری اعلام شد.

1- از مجموع شرکت کنندگان در این مسابقه که روز 18 اسفندماه 1399 از ساعت 14 تا 14:30 از طریق سامانه جامع یادگیری و آموزش فرهنگیان (LTMS) برگزار شد 1471 نفر از همکاران نمره کامل را کسب کردند.

2- به قید قرعه تعداد 58 نفر از افرادی که نمره کامل را دریافت کردند انتخاب شدند، که از این عزیزان با اهدای لوح تقدیر با امضای علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر تقدیر می‍ شود. (لوح تقدیراین افراد پس از آماده شدن تا نیمه دوم فروردین ماه 1400 به ادارات کل استان ها ارسال خواهد شد.)

3- هدایای 58 نفر برگزیده از طریق دبیرخانه اجرایی گرامیداشت هفته تربیت اسلامی مستقر در اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان تا نیمه دوم فروردین ماه 1400 ارسال خواهد شد. (همکاران دبیرخانه اجرایی، برای هماهنگی و نحوه ارسال هدایا با تمام 58 نفر تماس می گیرند.)

4- برای سایر افرادی که نمره کامل را کسب کرده اند لوح تقدیر با امضای مسعود شکوهی مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی صادر و حداکثر تا نیمه دوم فروردین ماه 1400 به آدرس ادارات کل استان ها ارسال خواهد شد.

برای مشاهده اسامی اینجا کلیک کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار