آیین تجلیل از مدال‌آوران المپیادهای علمی و برگزیدگان جشنواره جوان خوارزمی دانش‌آموزی منطقه 4

تهران(پانا)- آموزش و پرورش منطقه 4 با کسب 4 مدال طلا، 8 نقره ، 8 برنز، در مجموع 20 مدال کسب کرده و دبیرستان علامه حلی 10 منطقه 4 نیز رتبه دوم کشوری را در المپیادهای علمی و برگزیدگان جشنواره جوان خوارزمی دانش‌آموزی از آن خود کرده است.

کد مطلب: ۱۱۷۱۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد
آیین تجلیل از مدال‌آوران المپیادهای علمی و برگزیدگان جشنواره جوان خوارزمی دانش‌آموزی منطقه 4

آئین تجلیل از مدال‌آوران المپیادهای علمی و برگزیدگان جشنواره جوان خوارزمی دانش‌آموزی در دو سال تحصیلی اخیر با حضور محمدحسین لونی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه 4، روزبهانی؛ معاون آموزش متوسطه، غلامی؛ مدیر دبیرستان علامه حلی 10 و تعدادی از مدال آوران آموزش و پرورش منطقه 4 در اندیشکده تحول برگزار شد.

در این مراسم لونی اظهار کرد: خدا را بابت داشتن نعمت چنین دانش آموزانی شاکریم و از زحمات مدیر و دست اندرکاران تعلیم و تربیت در مجموعه علامه حلی که شرایط شکوفایی این دانش آموزان را فراهم می کنند تشکر می کنیم.

وی ادامه داد: این دانش آموزان در حرکت رو به جلوی جامعه و کشور به سوی پیشرفت نقش مهمی دارند و وظیفه ما هدایت و حمایت آنان در عرصه های علمی و آموزشی است.

روزبهانی، معاون آموزش متوسطه این دانش آموزان را مایه مباهات و افتخار تمام جامعه دانست و ادامه داد: این دانش آموزان در آینده باعث پیشرفت و سربلندی کشور در دنیا خواهند شد.

در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از طرف وزیر آموزش و پرورش و اهدای مدال از این دانش آموزان توسط مدیر و معاون آموزش متوسطه تجلیل شد.

شایان ذکر است، منطقه 4 با کسب 4 مدال طلا،8 نقره، 8برنز، در مجموع 20 مدال کسب کرده و دبیرستان علامه حلی 10 منطقه 4 نیز رتبه دوم کشوری را در این زمینه از آن خود کرده است.

لازم به ذکر است، این مراسم به صورت هماهنگ با حضور وزیر آموزش‌وپرورش، مدیران کل آموزش‌وپرورش و روسای ادارات استعدادهای درخشان سراسر کشور، به‌صورت ویدئو کنفرانس و در بستر شبکه شاد برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار