با حضور وزیر آموزش و پرورش؛

کلنگ احداث 100 مدرسه در مناطق صعب‌العبور سیستان و بلوچستان به زمین خورد

زاهدان (پانا) - آیین کلنگ‌زنی احداث 100 باب مدرسه در مناطق صعب‌العبور استان سیستان و بلوچستان با مشارکت نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور با حضور وزیر آموزش و پرورش و فرمانده قرارگاه منطقه جنوب شرق کشور صبح امروز در روستای حاجی‌آباد زاهدان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۱۳۵۲
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ احداث 100 مدرسه در مناطق صعب‌العبور سیستان و بلوچستان به زمین خورد

محسن حاجی میرزایی در این مراسم اظهار کرد: از همه کسانی که در زمینه توسعه فضاهای آموزشی این استان تلاش می کنند تشکر می‌کنم.

وی ضمن قدردانی از مشارکت برخی نهادها و سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور برای مشارکت در ساخت 100 باب مدرسه در نقاط صعب‌العبور سیستان و بلوچستان افزود: هر چقدر فضاهای آموزشی در این استان را توسعه دهیم، فرصت های آموزشی بیشتری را فراهم می‌کنیم و توسعه آموزش سنگ بنای همه تحولات بعدی در این منطقه خواهد بود.

وی با بیان اینکه امنیت و توسعه مستلزم پیشرفت و توسعه آموزش است، گفت: امیدواریم این اقدامات چهره استان سیستان و بلوچستان را تغییر دهد.

مهرالله رخشانی‌مهر، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور نیز در این مراسم گفت: طبق تفاهم مبادله شده بین این سازمان و نیروی زمینی سپاه پاسداران 100 مدرسه با 425 کلاس درس و با اعتبار ۹۹میلیارد تومان در 100 نقطه صعب‌العبور سیستان و بلوچستان ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز این طرح تامین شده است، افزود: تاکنون ۶۳ میلیارد به نیروی زمینی سپاه پاسداران پرداخت شده و مصالح مورد نیاز نیز خریداری شده است و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

رخشانی‌مهر خاطر نشان کرد: با انجام این طرح طی سال آینده ۹۰۰ کلاس درس جدید به آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان تحویل داده خواهد شد.

سرهنگ جعفری، معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس نیز در این مراسم گفت: در فاز اول این پروژه ۴۳۰ کلاس درس و ۲۵ هزار و ۵۰۰ متر مربع ابنیه آموزشی جدید در استان ایجاد خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار