شکرانه موفقیت در طرح کوچ

تهران(پانا) - درهمایش شکرانه طرح کوچ معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش دستاورد همکاری های خوب بین خانواده ها و مدارس با تیم سازی مشترک را بسیار امیدوارکننده اعلام کرد و از طرح کوچ به عنوان یک طرح ماندگار نام برد.

کد مطلب: ۱۱۷۱۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد
شکرانه موفقیت در طرح کوچ
فاطمه سیدمومن؛ معاونت پرورشی وتربیت بدنی منطقه یک با همراهی زینب گنجی؛ کارشناس مسئول تربیت بدنی و نمایندگان دانش آموزان موفق در اجرای طرح کوچ، در مراسم همایش ورزشی و کاشت نهال شکرانه موفقیت در طرح کوچ، شرکت کردند.
سید مومن با تشکر از معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش که در شرایط خاص کشور و همه گیری ویروس کرونا پروژه بسیار ارزشمند کوچ (کنترل وزن و چاقی دانش آموزان) را اجرایی کرد؛ گفت: با توجه به تاکید بر تربیت تمام ساحتی دانش آموزان از جمله سلامت جسمانی و نشاط آنان در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، با اجرایی شدن طرح کوچ دانش آموزان توانستند با افزایش فعالیت های حرکتی و افزایش نشاط و شادابی، نقش موثری در مدیریت وزن و تغییر سبک تغذیه و فعالیت جسمانی خود ایفا کنند.
گفتنی است این همایش با رویکردی ورزشی، فرهنگی و تغذیه ای با حضور مهرزاد حمیدی؛ معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، عبدالرضا سپنجی؛ مدیرکل روابط عمومی سازمان محیط زیست، حسن محمدی؛ معاون تربیت بدنی، مدیران و کارشناسان تربیت بدنی مناطق 19 گانه آموزش و پرورش شهر تهران و دو دانش آموز پسر و دو دانش آموز دختر در پایه چهارم از هر منطقه که موفق به کاهش وزن شده بودند در پارک پردیسان برگزار شد. در حاشیه این همایش به صورت نمادین نهالی در بوستان پردیسان کاشته شد و از دانش آموزان موفق در طرح کوچ تقدیر شد.
*خبرنگار دانش آموز پانا، ثنا رفیعا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار