انهدام باند 11 نفره سرقت لوازم داخل خودرو

تهران (پانا) - رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری و انهدام باند سارقان حرفه‌ای خودرو و کشف 150 فقره سرقت به ارزش بیش از 250 میلیون تومان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۱۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد
انهدام باند 11 نفره سرقت لوازم داخل خودرو

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی بیان کرد: دوم بهمن ماه پرونده‌ای از سوی کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس به پلیس آگاهی واصل شد که حکایت از آن داشت ماموران گشت کلانتری هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی موفق به دستگیری یک نفر سارق به نام رسول در حین ارتکاب سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو شده‌اند.

وی عنوان کرد: با توجه به دستگیری رسول حین ارتکاب جرم و مدارک موجود از قبیل فیلم صحنه سرقت و .... چاره‌ای جزء بیان حقایق نداشته و لب به اعتراف گشود و گفت 41 فقره سرقت را به همدستی دوتن از دوستانش به نام‌های شاهرخ و آرمان انجام داده است.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: مراتب طی گزارشی به نظر مقام قضایی رسیده و دستور دستگیری همدستان رسول اخذ گردید و پس از تحقیقات میدانی آدرس محل سکونت دو تن از متهمان به هویت‌های شاهرخ و آرمان در محدوده خاک سفید شناسایی و در روز سه شنبه بیست و یکم بهمن در یک عملیات پلیسی نامبردگان دستگیر و جهت انجام تحقیقات به پایگاه چهارم پلیس آگاهی فاتب منتقل شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: از متهمان تحقیق که ضمن اعتراف به بزه ارتکابی، معترف شدند اموال مسروقه را پس از سرقت به منزل یکی از دوستانشان بنام حمید انتقال می‌دادند، سریعاً هماهنگی لازم با مرجع قضایی انجام و متهم موصوف نیز در همان روز دستگیر شد، از منزل وی اقلام سرقتی زیادی کشف و ضبط شد. حمید در بازجویی دو تن از مالخران به هویت‌های کریم و ابوالفضل را به کارآگاهان لو داد و آنها نیز با اقدام به موقع کارآگاهان دستگیر شدند.

سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی افزود: در تحقیقات انجام شده از مالخران نامبردگان علاوه بر خرید اموال مسروقه از متهمین دستگیر شده، اعلام داشتند تعدادی اموال مسروقه دیگر را از افرادی به هویت های نصیر - آرمان - غفور - کریم و نادر نیز خریداری کرده اند که گزارش مبسوطی به مقام قضایی منعکس و دستور دستگیری آنها اخذ و نامبردگان نیز دستگیر شدند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در پایان گفت: با دستگیری تمامی اعضای باند سرقت کارآگاهان موفق شدند تا کنون 150 فقره سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو را کشف کنند که در نهایت محل های سرقت توسط متهمین شناسایی، پس از جمع آوری و تجمیع پرونده شکات جهت تعیین تکلیف در معیت متهمان به دادسرای مربوطه ارسال و متهمین موصوف با صدور قرار تامین مناسب جهت تحمل کیفر به زندان معرفی و اعزام شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار