ثبت‌نام 1995 داوطلب شورای شهر در استان تهران

تهران (پانا) - رئیس ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به پایان پنجمین روز ثبت نام داوطبان شورای شهر گفت ثبت نام یک هزار و 995 داوطلب تاکنون در این استان نهایی شده است.

کد مطلب: ۱۱۷۱۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد
ثبت‌نام 1995 داوطلب شورای شهر در استان تهران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، شکراله حسن بیگی با اشاره به اینکه طی این پنج روز ثبت نام هزار و 995 داوطلب تاکنون در این استان نهایی شده است اظهار داشت: در پنج روز اخیر 622 داوطلب در حوزه تهران ثبت نام کردند که در میان شهرستان های استان تهران حوزه شهر تهران بیشترین داوطلب را به خود اختصاص داد و فیروزکوه با ثبت نام 14 داوطلب کمترین میزان را دارد.

وی افزود: 52 درصد داوطلبان به فرمانداری ها مراجعه کردند و به صورت حضوری ثبت نام کردند، ۱۰ درصد به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کردند و همچنین 19 درصد از طریق کامپیوتر و ۱۹ درصد به وسیله تلفن همراه ثبت نام خود را تکمیل کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه امروز نیز 719 نفر در کل استان تهران ثبت نام خود را نهایی کردند عنوان کرد: داوطلبان وقتی که فرآیند زمان ثبت نام خود را به صورت غیرحضوری نهایی کردند دیگر نیاز نیست به فرمانداری ها مراجعه کنند و باید از سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷ منتظر دریافت پیامک با مضمون «اطلاعات توسط فرمانداری تایید شد، ثبت نام شما قطعی است» باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار