پایان درخشان تیم ملی کاراته ایران در لیگ جهانی استانبول با پنج مدال رنگارنگ و کسب مقام سوم تیمی

تهران (پانا) - تیم ملی کاراته ایران با پنج مدال رنگارنگ شامل ۲ طلا، یک نقره و ۲ برنز و کسب مقام سوم تیمی به کار خود در لیگ جهانی (کاراته‌وان) استانبول پایان داد.

کد مطلب: ۱۱۷۱۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
پایان درخشان تیم ملی کاراته ایران در لیگ جهانی استانبول با پنج مدال رنگارنگ و کسب مقام سوم تیمی

نخستین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در سال ۲۰۲۱ که از روز جمعه با حضور ۵۸۴ کاراته‌کا از ۷۲ کشور در استانبول ترکیه آغاز شده بود، عصر امروز یکشنبه به پایان ‌رسید.

تیم ملی کاراته ایران در ۲ بخش کاتا و کومیته زنان و مردان در این رویداد شرکت کرد.

عصر امروز و در رقابت‌های فینال، ابتدا قرار بود «ذبیح‌الله پورشیب» کاپیتان ایران در فینال وزن منهای ۸۴ کیلوگرم به مصاف « دانیار یولداشف» از قزاقستان برود که حریف قزاق به دلیل مصدومیت روی تاتامی حاضر نشد تا پورشیب به مدال طلا برسد.

سپس «سجاد گنج‌زاده» در دیدار پایانی وزن به اضافه ۸۴ کیلوگرم توانست با حساب هفت بر صفر «رضوان تالیبوف» اوکراینی را شکست داده و طلایی شود.

با این اوصاف تیم کشورمان با دو مدال طلای «پورشیب» و «گنج‌زاده»، یک نقره «رزیتا علیپور» و دو برنز «سارا بهمنیار» و «علی‌اصغر آسیابری» به کار خود پایان داد.

علیپور به دلیل مصدومیت در فینال وزن منهای ۶۱ کیلوگرم شرکت نکرد.

در پایان این مسابقات، تیم ملی ترکیه با کسب سه مدال طلا، ۴ مدال نقره و سه مدال برنز به مقام قهرمانی رسید. اسپانیا با سه مدال طلا و ۲ مدال نقره نایب قهرمان شد و تیم کاراته کشورمان با دو طلا، یک نقره و ۲ برنز در جایگاه سوم ایستاد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار