ممنوعیت هرگونه افزایش کرایه حمل و نقل عمومی پیش از تصویب کمیته تطبیق فرمانداری

تهران (پانا) - استاندار تهران اعلام کرد که هرگونه افزایش قیمت کرایه های حمل و نقل عمومی در سال جدید پیش از تصویب کمیته تطبیق فرمانداری ممنوع است.

کد مطلب: ۱۱۷۱۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد
ممنوعیت هرگونه افزایش کرایه حمل و نقل عمومی پیش از تصویب کمیته تطبیق فرمانداری

انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران در جلسه شورای حمل و نقل ترافیک استان تهران اظهار کرد: بررسی و تحقق مطالبات صنفی رانندگان حمل و نقل عمومی در تهران که در شرایط کرونایی متحمل خسارت شدند ضروری است. در خصوص مشکلات تاکسیرانان و مشخصا بیمه تامین اجتماعی باید سازمان تامین اجتماعی ملزم به پرداخت حق بیمه رانندگان جدیدالورود کنند.

استاندار تهران افزود: برای جبران کمبود درآمد رانندگان حمل و نقل عمومی که ناشی از کرونا است که رانندگان متحمل شدند باید با بررسی دقیق ساز وکاری کارشناسی در این خصوص اندیشیده شود. نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در شهر و استان تهران ضروری است و باید این اقدام از مسیر ستاد کرونای استان و همچنین از محل پرداخت یارانه دولتی و درآمدهای عمومی شهرداری ها پیگیری کرد.

به گفته وی، ایستگاه تاکسی خط مترو آزادگان به شاهد شهر شهریار به زودی احداث خواهد شد.

محسنی بندپی خاطرنشان کرد: هر گونه افزایش قیمت در کرایه های حمل و نقل عمومی و به ویژه تاکسی پیش از تصویب و‌تایید کمیته تطبیق فرمانداری ها که وظیفه تایید مصوبات شوراهای شهر را برعهده دارد غیر قانونی است و باید در این خصوص نظارت ها تشدید شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار