برگزاری مرحله نهایی مسابقه ملی مناظره دانش‌آموزی در اداره کل شهرستان‌های استان تهران

تهران(پانا)- مرحله نهایی مسابقه ملی مناظره دانش‌آموزی، در اداره کل شهرستان‌های استان تهران با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل، مشاور اجرایی و مشاور جوان مدیرکل، رئیس سازمان دانش‌آموزی، روسا و همکاران ادارات پرورشی و تیم‌های شرکت‌کننده دختر و پسر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۱۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مرحله نهایی مسابقه ملی مناظره دانش‌آموزی در اداره کل شهرستان‌های استان تهران

در این برنامه جذاب که با رقابت بسیار دیدنی تیم‌های شرکت کننده برگزار شد، ابوالحسن قلی‌‌زاده رئیس سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران گفت: توانمندی و فن بیان که امروز در دانش‌آموزان دیدیم قابل تقدیر است. چنین فرزندانی در سرزمین اسلامی ما زندگی می‌کنند که دست رنج مادران و پدران و معلمانی هستند که در مدارس ما پرورش یافته‌اند.
او افزود: نتیجه مسابقات به هیچ عنوان مهم نیست بلکه اولویت ما در این مناظره دانش‌آموزی فعالیت و گفتگو است. ما در این مناظرات استدلال را می‌آموزیم، ما پژوهش انجام می‌دهیم که مهمترین اصل آموزشی است.

گفتنی است تیم پسران از منطقه ملارد به عنوان موافق درباره تاثیر مفاهیم کتب درسی بر تربیت دانش‌آموزان صحبت کردند و در مقابل تیم پسران منطقه اسلامشهر‌ از موضع مخالف در این‌باره بحث کردند.
همچنین تیم دختران از منطقه ورامین درباره موضوع حذف کنکور موافق بودند و با استدلال به بیان نظرات خود پرداختند و تیم دختران جوادآباد در مقابل با بیان دلایل خود به مخالفت با این موضوع پرداختند.

در پایان با نظر هیات داوران در گروه پسران تیم منطقه اسلامشهر و از گروه دختران تیم منطقه ورامین موفق به کسب رتبه برتر شدند.

شایان ذکر است این برنامه از طریق کانال پیشتازان خلاق شبکه مجازی شاد به صورت زنده پخش شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار