مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در شورای معاونان:

372 مورد بازدید از مدارس و مناطق صورت گرفته است

زنجان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان تاکید کرد در مدت 4 ماه، 372 بازدید از مدارس در مناطق و نواحی مختلف این استان، در قالب تیم های تخصصی انجام شده است.

کد مطلب: ۱۱۷۱۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
372 مورد بازدید از مدارس و مناطق صورت گرفته است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان،چهل و چهارمین جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در محل سالن شهید تجلی با حضور همه اعضا برگزار شد.

حسن مظفری مدیر کل آموزش و پرورش استان با تبریک کسب مقام نخست رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بین ادارت استان، این موفقیت را مرهون توجه و تلاش همکاران فرهنگی به مقولات بهداشتی، آموزشی دانست و از تلاش‌های آن‌ها تشکر کرد.

مظفری با بیان این که لازمه اجرای موفق برنامه ها پیگیری و نظارت بر اجرای آن هاست، بازدیدها از اقدامات انجام شده را حلقه وصل نظریه و اجرا دانست و افزود: در این راستا و برای پیگیری سازمان یافته برنامه ها در مدت چهار ماه، 372 بازدید از مناطق و نواحی در قالب تیم های تخصصی صورت گرفته است.

این مقام مسئول تاکید کرد: مشکل مستندسازی اقدامات در ساختارهای اداری وجود دارد. مستندات و ارائه صحیح آنها در فرآیند بازدید و ارزیابی‌ها می‌تواند نگاه مثبتی را متوجه مجموعه سازمان کند و باعث احقاق حق فرد و مجموعه شود.

در این جلسه همچنین حسین امیری، رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل در خصوص بازدیدهای انجام گرفته و بازخوردها و نتایج آن و همچنین نتایج ارزیابی‌های صورت گرفته توسط بازدید کنندگان وزارتی گزارشی به جلسه ارائه داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار