تجلیل از مدال‌آوران المپیادهای علمی دانش آموزی استان اردبیل

اردبیل(پانا) - همزمان با سراسر کشوردر آیینی که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل از مدال آوران المپیادی استان با اهدای مدال و لوح سپاس تجلیل کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۱۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از مدال‌آوران المپیادهای علمی دانش آموزی استان اردبیل

به گزارش اداره کل آموزش‌ و پرورش اردبیل، احمد ناصری، مدیر کل آموزش و پرورش استان در آیین کشوری تجلیل از مدال‌آوران المپیادهای علمی و برگزیدگان جشنواره جوان خوارزمی دانش‌آموزی سال‌ های تحصیلی 98- 97 و 99-98 که با حضور دانش آموزان برگزیده و مدال‌آور در سالن جلسات اداره کل به‌ صورت ویدئو کنفرانس و در بستر شبکه شاد برگزار شد؛ با بیان اهمیت شناسایی، پرورش و حمایت از استعدادهای دانش آموزان، گفت: اجرای «طرح شهاب» در مدارس و تاسیس پژوهش سراهای دانش آموزی از اقدامات مهمی است که در جهت شناسایی استعدادهای خاص دانش آموزان و تقویت و حمایت آنها صورت گرفته است.

او گسترش و پرورش تفکر پژوهش در سطح جامعه بویژه در بین دانش آموزان و ایجاد بستر و فضا برای ابتکار، خلاقیت و نوآوری در سطح مدارس را یکی از ماموریت های مهم آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود: برگزاری سالانه المپیادهای علمی و جشنواره های خوارزمی در مقطع متوسطه و جابربن حیان در مقطع ابتدایی از اقداماتی است که در این راستا صورت می گیرد.

مدیر کل آموزش وپرورش استان کسب دانش همراه با مهارت آموزی و کسب تجربه را رمز موفقیت دانش آموزان در مسیر آینده شغلی دانست و گفت: آموزش بر مبنای پژوهش و جستجوگری و مساله شناسی در چارچوب مواجهه با مسائل روز زندگی، مسیر ارزشمندی برای آینده علمی و فرهنگی کشور رقم خواهد زد.

ناصری کسب رتبه های برتر استان در کنکور و المپیادهای علمی را در تاثیرپذیری و ایجاد انگیزه در بین دانش آموزان استان موثر شمرد و تصریح کرد: بسط عدالت آموزشی و برنامه ریزی برای شناسایی و پرورش استعدادهای علمی و عملی دانش آموزان استان یکی از اهداف محوری آموزش و پرورش استان در سال های اخیر است.

او ژرف اندیشی توام با عملگرایی و تناسب میان این دو را لازمه تحقق اهداف عنوان کرد و گفت: برنامه ریزی، زمان بندی گام به گام و تلاش مضاعف، برای تحقق اهداف و دستیابی به موفقیت در هر زمینه ای لازم و ضروری است.

در این مراسم از زهرا حسینی نیا، دارنده مدال طلای المپیاد زیست شناسی سال 99 و مدال نقره سال 98، سالار نصرتی ارشاد دارنده مدال برنز المپیاد تفکر و کارآفرینی و علی اکبر حاجوی دارنده مدال برنز المپیاد سلول های بنیادی کشور در سال 98 با اهدای مدال و لوح سپاس تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار