حفظ کرامت انسانی مهم ترین وظیفه موسسات خیریه

مشهد (پانا)- مدیر مؤسسه خیریه و عام المنفعه دارالاکرام حضرت ابوالفضل العباس (ع) مشهد مقدس اصل احترام وکرامت انسانی را مهم ترین اصل و وظیفه موسسات خیریه درکمک به افراد نیازمند دانست.

کد مطلب: ۱۱۷۱۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد
حفظ کرامت انسانی مهم ترین وظیفه موسسات خیریه

موسسه ‌دارالاکرام در سال ۱۳۸۰ با هدف حمایت همه جانبه مالی، آموزشی ، اجتماعی، بهداشتی، درمانی و معیشتی از دانش آموزان تحت پوشش جهت جلوگیری از ترک تحصیل انها ایجاد شده است.
مریم تقوی مدیر مؤسسه خیریه و عام المنفعه دارالاکرام حضرت ابوالفضل العباس (ع) مشهد مقدس درگفتگو با خبرنگار پانا گفت : این مؤسسه یک خیریه مردم نهاد است. که با حفظ کرامت برای حمایت از تحصیل کودکان و نوجوانان فاقد سرپرست ، که به دلیل شرایط نامناسب اقتصادی از ادامه تحصیل باز مانده اند، فعالیت می‌کند.
وی افزود: همزمان با سال جدیدتوزیع بسته های معیشتی نوروزی از فعالیت های ما برای هفته نیکوکاری است. و اکنون ۶۱۲ خانواده فاقد سرپرست تحت پوشش این هستند.
وی ادامه داد: آشنایی با زندگی دانش آموزان و خانواده هایشان و تلاش در جهت رفع حداکثری مشکلات آنان از برنامه های ما است. این موسسه حمایت های خود رادر زمینه های (آموزشی، فرهنگی، بهداشتی و درمانی، معیشتی و مشاوره ای و ..) با رعایت اصل احترام و کرامت انسانی انجام می شود.
وی گفت: دارالاکرام در راستای به روز رسانی و گسترش فعالیت ها در مناطق دوردست، سهولت در انجام فعالیت های خیریه برای افراد نیکوکار، شفافیت مالی و اطلاعاتی و گسترش رضایت مندی مخاطبان اقدام به راه اندازی سامانه آنلاین به مهربانی کرده است.
موسسه جهت افزایش کارایی و اثربخشی فعالیت ها به منظور تبدیل شدن به سازمانی کارآمد اقدام به استقرار سیستم مدیریت کیفیت و دریافت گواهینامه های ISO 9001 و ISO 10002و ISO 10004 و SGS نموده و در صدد دریافت گواهینامه های متناسب به فعالیت های خود است.

مهلا جلالی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار