استاندار زنجان:

با احتکارکنندگان کالا به شدت برخورد می‌شود

زنجان (پانا) - استاندار زنجان اعلام کرد در آستانه عید نوروز با کسانی که اقدام به احتکار کالا در این استان می‌کنند به شدت برخورد می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۷۱۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد
با احتکارکنندگان کالا به شدت برخورد می‌شود

فتح الله حقیقی شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری استان افزود: قیمت میوه شب عید که قرار است توزیع شود باید از نرخ بازار کمتر باشد.

وی اظهار کرد: ضمن اینکه همه مردم باید در توزیع میوه شب عید مورد توجه قرار گیرند باید توزیع ویژه در مناطق محروم انجام پذیرد.

استاندار زنجان به ضرورت رعایت پروتکلهای‌های بهداشتی در فروشگاهها تاکید کرد و گفت: فرمانداران در سطح شهرستان ها نیز باید به این موضوع توجه جدی داشته باشند.

حقیقی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه استان زنجان هیچ امکانی برای پذیرایی از مسافران در ایام تعطیلات نوروزی ندارد، افزود: درخواست از مردم کشور این است که حتی الامکان از سفر به استان زنجان پرهیز کنند.

وی از شهروندان استان زنجان که در سایر مناطق و استان های کشور ساکن هستند خواست که در صورت مراجعه به استان در ایام تعطیلات حتما تست کرونا بدهند تا از سلامت خود یقین حاصل کنند.

استاندار زنجان همچنین از جوانان درخواست کرد تا در چهارشنبه سوری از منازل خود خارج نشوند و نیز خواستار همراهی رسانه‌ها برای اطلاع رسانی در خصوص تبعات وقوع حادثه و نیز تجمع در شرایط کرونا، شد.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه انسجام خوبی بین مدیران در این استان وجود دارد، گفت: باید به این انسجام افتخار کنیم چرا این امر موجب شده تا کارهای قابل توجهی در استان به ثمر برسد.

حقیقی به موفقیت‌های به دست آمده در استان طی سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: همه این موفقیت ها با اعداد و ارقام و به صورت مستند قابل مشاهده و بررسی هستند.

وی افزود: شمار بیمه شدگان اجباری تامین اجتماعی در استان طی سال جاری نسبت به تعداد سال ۹۸ بیش از پنج هزار و ۷۰۶ نفر افرایش یافته است.

حقیقی اظهار کرد: میزان صادرات استان نیز با رسیدن به رقم ۲۶۵ میلیون دلار در زمان حاضر، نسبت سال گذشته بیش از ۲۱ درصد رشد دارد و این در حالی است که میانگین صادرات کشور ۱۹ درصد کاهش داشته است.

استاندار زنجان به افتتاح ۶ طرح بزرگ تولیدی و صنعتی با سرمایه گذاری هفت هزار میلیارد تومان در دهه فجر امسال در استان اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی چهار واحد از طرح ها در سال ۹۷ آغاز شد و در سال جاری به مرحله بهره برداری رسید، ۷۰ درصد عملیات اجرایی ۲ واحد دیگر نیز در ۲ سال گذشته به انجام رسیده بود.

حقیقی عنوان کرد: برای سال آینده نیز افتتاح چند طرح بزرگ تولیدی دیگر نیز در استان در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: تا کنون ۶۰ واحد تولیدی راکد در استان در نتیجه پیگیری‌های انجام شده برای حل مشکلات آنها، به چرخه تولید بازگشتند.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود پی گیری اجرای پروژه های همچون دوخطه کردن راه آهن زنجان - قزوین را در راستای تبدیل این استان به مرکز لجستیک شمال غرب عنوان کرد و اظهار کرد: این مهم نیازمند تامین زیرساخت ها است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به افزایش سطح پوشش اینترنت پرسرعت در مناطق مختلف استان اشاره کرد و افزود: طی چند ماه گذشته میزان پوشش اینترنت در استان از ۶۴ درصد به ۸۶ درصد رسیده است.

حقیقی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: ارکان انتخابات با اقتدار همچون دوره گذشته در استان اجرا می‌شود و ما هدفمان برگزاری انتخابات سالم و با مشارکت بالا است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای ۱۹۰ هزار تست تشخیص کرونا در استان خبر داد و گفت: زنجان در میزان انجام تست کرونا نسبت به جمعیت استان، بالاترین جایگاه را در کشور دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار