مناظره دانش آموزی باعث بالا رفتن آستانه تحمل دانش آموزان و تقویت قدرت سخنوری در آنان می شود

یاسوج (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه برگزاری مرحله نهایی اولین مناظره دانش آموزی عنوان کرد این برنامه ها باعث بالا رفتن آستانه تحمل دانش آموزان، توانایی نه گفتن، مطالبه گری و تقویت قدرت سخنوری آنان می شود.

کد مطلب: ۱۱۷۱۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد
مناظره دانش آموزی باعث بالا رفتن آستانه تحمل دانش آموزان  و تقویت قدرت سخنوری در آنان می شود

سید نظام مرادی، ابتدا از تمامی دانش آموزان، مربیان و هیئت داوران تقدیر و تشکر کرد و سپس در خصوص و هدف از اجرای مسابقات اظهار کرد: مناظره دانش آموزی امسال با توجه به شعار سازمان دانش آموزی کشور یکی از برنامه‌هایی است که از بین دانش آموزان خصوصا دانش آموزان پیشتاز می بایست برگزار می شد و ما باید این زمینه را برای دانش‌آموزان از ابتدای امور زندگی آنها مشخص و معین کنیم که اولاً، دانش‌آموزان باید به این نتیجه برسند که سخنان دیگران را تحمل کنند، یعنی آستانه تحمل دانش آموزان را ما به نوعی بالا ببریم، نظرات موافقان را بشنویم، نظرات مخالفان را بشنویم و دانش‌آموزان با یکدیگر به بحث بپردازند اما این بحث باید سازماندهی شده و با برنامه باشد.

مدیر سازمان دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: برنامه هایی را که امروز دانش آموزان اینجا در مورد آن مناظره کردند، بیشتر در حوزه کار دانش آموزی بوده و یکی از موضوعات در بحث استفاده از فضای مجازی و متناسب با شرایط روز بوده است.
وی با بیان اینکه ما باید این نظرات را به نوعی پایش کنیم و متناسب با این نظرات خوبی که دانش آموزان ارائه می‌کنند، برنامه ریزی کنیم، گفت: دانش آموزان، آینده سازان این جامعه هستند و هدف ما این است که آنها را برای مملکت اسلامی خود پرورش دهیم. آستانه تحمل آنها بالا برود و همچنین دانش آموزان باید این قدرت «نه» گفتن را با این برنامه ها ارتقا دهند.
مدیر سازمان دانش آموزی در رابطه با کیفیت برگزاری این مسابقه بیان کرد: مناظره ،مناظره خوبی بود و امیدواریم که ابتدا شر ویروس کووید ۱۹ از سر همه‌ مردم دنیا برطرف شود تا بتوانیم برنامه های متنوع تری داشته باشیم با موضوعات بیشتر و تعداد جلسات بیشتر، حتی بتوانیم این جلسات را در سطح مدارس به شکل هفتگی و ماهانه و حتی فصلی، چندین نوبت برگزار کنیم.

لازم به ذکر است که در این مسابقه (مناظره دانش آموزی) به دو صورت گروه دختران و پسران که هر دو به صورت جدا از هم به رقابت پرداختند. در این مسابقه دختران در خصوص «فواید و معایب تلفن همراه »و پسران در بحث« کتاب های کمک درسی »با یکدیگر به مناظره پرداختند .

خبرنگار: صدیقه اکبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار